اسمارت‌فون شیائومی Mi 9 Lite در فهرست دستگاه‌های اندرویدی گوگل رویت شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها، اسمارت‌فون شیائومی CC9 تحت‌عنوان Mi A3 پرو عرضه می‌شود؛ اما پیرامون مدل پرو اسمارت‌فون Mi A3 هنوز هیچ‌گونه توضیح رسمی ارایه نشده است. با این‌حال یک یافته جدید نشان می‌دهد که گوشی CC9 احتمالا با نامی دیگر و در بازاری متفاوت عرضه خواهد شد.

میشل رهمان؛ ویراستار ارشد انجمن XDA Developers با انتشار توییتی اعلام کرد که اخیرا دستگاه جدیدی موسوم به Mi 9 Lite در فهرست دستگاه‌های اندرویدی موردتایید گوگل رویت شده است. به‌نظر می‌رسد که این دستگاه در قالب نسخه‌ای از اسمارت‌فون شیائومی CC9 تولید شده و از اسم رمز مشابه “pyxis” برخوردار است.

این میزان اطلاعات در خصوص دستگاه، کافی نیست؛ اما صرف‌نظر از تغییر نام، سایر مشخصات این هندست با مدل Mi CC9 مشابه خواهد بود. این نخستین بار نیست که یک گوشی شیائومی با نامی متفاوت و در بازاری متفاوت عرضه می‌شود. اسمارت‌فون‌های ردمی K20 پرو/K20  و شیائومی Mi 9T/ 9T پرو جدیدترین مثال‌ها از این طیف به‌شمار می‌روند. بعلاوه اسمارت‌فون ردمی نوت 5A (پرایم) نیز با نام ردمی Y1 در هندوستان ارایه شد.

اخیرا اسمارت‌فون شیائومی Mi 9 Lite در فهرست دستگاه‌های اندرویدی موردتایید گوگل رویت شد. این دستگاه از اسم رمز pyxis بهره برده و مدلی از گوشی Mi CC9 به‌شمار می‌ر‌ود. – میشل رهمان؛ 31 آگوست 2019

اوایل سال جاری شایعاتی پیرامون یک هندست با نام Mi 9X مطرح شد؛ اما این دستگاه هرگز به بازار عرضه نشد. عرضه Mi 9 Lite امری محتمل‌تر خواهد بود؛ چرا که اکنون این هندست در فهرست دستگاه‌های اندرویدی موردتایید گوگل قرار گرفته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH