اسمارت‌فون هواوی Enjoy 10 پلاس در روز 9 سپتامبر معرفی می‌شود

هندست‌های سری Enjoy هواوی که در سراسر جهان، بیش‌تر تحت‌عنوان هواوی Y شناخته می‌شوند؛ به‌زودی شاهد رونمایی از نسل جدیدی از اسمارت‌فون‌ها خواهند بود. هواوی Enjoy 10 پلاس در روز جمعه 5 سپتامبر در کشور چین معرفی خواهد شد. ظاهر این هندست دقیقا همان چیزی است که کاربران معمولی احتمالا از یک اسمارت‌فون انتظار دارند.

ویدیوی منتشر شده، هندستی را نشان می‌دهد که به منظور خلق تجربه کاملا تمام‌صفحه برای کاربران از یک دوربین سلفی پاپ‌آپ بهره می‌گیرد. این هندست با دوربین پشتی سه‌گانه و مدل‌های رنگی متنوع عرضه خواهد شد. تیزر تبلیغاتی از تولید این هندست با حداقل 4 رنگ مختلف حکایت دارد. این محصول یک اسمارت‌فون فوق‌العاده برای کاربرانی خواهد بود که به فهرست مشخصات گوشی چندان اهمیت نداده و در عوض، خریداری دستگاهی با قیمت‌گذاری مقرون‌به‌صرفه و توانایی همراهی طی یک روز کاری را ترجیح می‌دهند.

هنوز هواوی پیرامون مشخصات این هندست هیچ‌گونه توضیحی ارائه نداده است؛ اما هواوی Enjoy 10 پلاس یک محصول انقلابی به‌شمار نمی‌رود. کمپانی چینی پیش‌تر گوشی هواوی Y9 پرایم 2019 را معرفی کرد. این اسمارت‌فون با تعداد دوربین مشابه به‌همراه مکانیسم آسانسوری عرضه می‌شود.

در این میان پرسش اساسی این است که آیا سری Enjoy 10 با تراشه کایرین 810 عرضه خواهد شد یا کماکان از تراشه قدیمی اما مقرون‌به‌صرفه کایرین 710 یا سایر مدل‌های تراشه‌های 12 نانومتری بهره خواهد برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH