اسمارت‌فون جدید اوپو با نمایشگر 90 هرتزی عرضه خواهد شد

تنها چند ماه پس از عرضه سری اسمارت‌فونی اوپو رنو، کمپانی اخیرا سری اوپو رنو 2 را در بازار هندوستان عرضه کرد. اکنون قرار است کمپانی در روز 10 سپتامبر همین سری اسمارت‌فون را در چین عرضه نماید. در حالی‌که گوشی‌های سری رنو 2 طی هفته آینده در چین عرضه خواهند شد؛ شن یرن؛ معاون ارشد اوپو اعلام کرد که کمپانی در تدارک عرضه یک اسمارت‌فون دیگر است و این هندست از نمایشگر 90 هرتزی بهره خواهد برد.

با این‌حال آقای شن تایید کرده که اسمارت‌فون مجهز به نمایشگر 90 هرتزی همان اوپو رنو 2 نبوده و اسمارت‌فون جدیدی خواهد بود. بر اساس پیش‌بینی‌ها این گوشی طی نیمه دوم ماه جاری و پس از عرضه سری رنو 2 در چین روانه بازار خواهد شد.

با این‌حال تا این لحظه جزئیات بیش‌تری پیرامون این اسمارت‌فون اعلام نشده است. گزارش دیگر ادعا می‌کند که طی چند سال اخیر، کمپانی از به‌کارگیری نمایشگرهای 60 هرتزی در اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار خود به‌طور کامل صرف‌نظر نموده است. با توجه به این‌که اسمارت‌فون اوپو رنو 2 پیش‌تر در هندوستان عرضه شده؛ لذا مشخصات کامل این هندست نیز روشن شده است. هندست مذکور از یک نمایشگر آمولد پانورامیک با اندازه 6.55 اینچ، رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نسبت ابعاد 20:9 بهره می‌گیرد. در نتیجه این اسمارت‌فون از نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه 93.1 درصدی برخوردار خواهد بود. بعلاوه هندست جدید به منظور ارایه امنیت مضاعف از اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر استفاده می‌کند.

پنل جلویی گوشی از طریق یک روکش گوریلا گلس 6 محافظت می‌شود؛ در حالی‌که پنل پشتی گوشی با یک روکش کورنینگ گوریلا گلس 5 پوشانده خواهد شد. توان پردازشی دستگاه نیز از طریق پردازنده 8 هسته‌ای اسنپ‌دراگون 730G تامین خواهد شد.

این اسمارت‌فون با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌داخلی عرضه می‌شود. کمپانی با تمرکز بر مقوله گیمینگ از افزونه‌های ضد تقلب بهره خواهد برد. بعلاوه کیفیت پردازش داده‌های گرافیکی 25 درصد بهبود یافته و از فناوری‌های HDR10 Gaming و Game Assistant پشتیبانی خواهد شد. دستگاه مجهز به یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی بوده و از پیکره‌بندی دوربین پشتی چهارگانه میزبانی می‌کند. این ماژول از یک حسگر 48 مگاپیکسلی، یک لنز 8 مگاپیکسلی، یک حسگر 13 مگاپیکسلی و یک لنز 2 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. انرژی موردنیاز گوشی توسط یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی تامین شده و این دستگاه از شارژ فوق سریع 20 واتی VOOC 3.0 پشتیبانی خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH