سامسونگ با گلکسی A90 5G اتصال 5G را به گوشی‌های میان‌رده می‌آورد

به گفته سامسونگ جدیدترین گوشی 5G این شرکت بلافاصله بعد از رونمایی، در بازار عرضه خواهد شد. با آنکه گلکسی A90 5G در دو رنگ کلاسیک مشکی و سفید قابل دسترس خواهد بود، اما طرح‌های هندسی منحصربه‌فرد قاب شیشه‌ای پشت آن بسیار زیبا و چشم‌نواز هستند.

چیپست قدرتمند و حافظه رم بالا

همانطور که می‌دانید سامسونگ همکاری نزدیکی با شرکت کوالکام داشته تا بتواند چیپست اسنپ‌دراگون 855 5G را در داخل گلکسی A90 5G خود قرار دهد. این تراشه علاوه بر پشتیبانی از اتصال 5G، دارای قابلیت‌های هوش مصنوعی بهبودیافته نیز هست. Cristiano Amon، رییس کمپانی کوالکام گفته است که ما از همکاری خود با سامسونگ که می‌خواهد اتصال پرسرعت 5G را از طریق چیپست بسیار پیشرفته اسنپ‌دراگون ۸۵۵ برای افراد بیشتری امکان‌پذیر سازد، بسیار احساس غرور می‌کنیم. گوشی‌های سری گلکسی سامسونگ با مجهز شدن به مودم اسنپ‌دراگون X50 5G و فناوری RF-Front-End کوالکام، از یک تجربه کاملا جدید 5G پیشتیبانی خواهند کرد و کاربران را قادر خواهند ساخت تا در هر جایی که هستند کارهای خود را سریع‌تر از قبل انجام دهند.

گلکسی A90 5G علاوه بر چیپست قوی، از یک رم ۶ یا ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی (قابل ارتقا به ۵۱۲ گیگابایت) نیز بهره خواهد برد. البته فقط مدل ۶ گیگابایتی آن دارای شیار کارت microSD خواهد بود، بنابراین اگر فکر می‌کنید که حافظه ۱۲۸ گیگابایت برایتان کافی است، می‌توانید به سراغ نسخه ۸ گیگابایتی بروید.

سامسونگ گلکسی A90 5G مجهز به یک نمایشگر سوپر آمولد بزرگ ۶.۷ اینچی با رزولوشن +HD است. این صفحه نمایش، از نوع Infinity-U با بریدگی قطره‌ای‌شکل است و یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی را در بالای خود خواهد داشت. گوشی قرار است با حسگر اثر انگشت داخل نمایشگر و فناوری تشخیص چهره در اختیار مشتریان قرار بگیرد. ضمن اینکه، باتری بزرگ ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

دوربین سه‌گانه، پشتیبانی از داک DeX و اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت

در پشت هندست شاهد ست‌آپ دوربین سه‌گانه شامل یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک سنسور عمقی ۵ مگاپیکسلی و یک حسگر اولترا واید ۸ مگاپیکسلی خواهیم بود. دوربین اصلی پشت گوشی با قابلیت‌های بهیودیافته هوش مصنوعی مانند Super Steady ،Scene Optimizer و Flaw Detector ارایه می‌شود و دوربین سلفی آن هم دارای امکاناتی مانند Live Focus Mode است.

همچنین باید خاطرنشان کنیم که این هندست اولین گوشی سری گلکسی A سامسونگ است که شامل داک DeX سامسونگ و اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت خواهد بود. با استفاده از داک DeX، شما می‌توانید نمایشگر هندست خود را به یک پی‌سی یا تلویزیون وصل کنید. اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت هم به شما اجازه خواهد داد تا برای چک کردن نوتیفیکیشن‌ها یا دریافت و ارسال پیام‌هایتان نمایشگر گوشی را به‌طور بی‌سیم بر روی دسکتاپ مشاهده کنید.

گلکسی A90 5G آن‌دسته از کاربرانی را هدف قرار داده است که قادر به خرید یک پرچمدار گران‌قیمت با قابلیت 5G نیستند. با این‌حال، گوشی در صورتی فروش خوبی خواهد داشت که قیمت‌اش رقابتی باشد. هندست جدید سامسونگ اواخر این هفته در نمایشگاه IFA 2019 رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH