مراسم معرفی آیفون‌های جدید

مراسم معرفی آیفون‌های جدید اپل به صورت مستقیم از یوتیوب پخش خواهد شد

شرکت اپل نیز همانند سایر کمپانی‌ها در هنگام میزبانی از یک رویداد، آن را به صورت مستقیم برای مخاطبان پخش می‌کند. البته، پخش مستقیم مراسم معرفی آیفون‌های جدید اپل همواره محدودیت‌هایی داشته است. یکی از این محدودیت‌ها، پخش مستقیم رویداد‌ها از طریق مرورگر سافاری برروی سیستم‌عامل iOS یا Mac است که همین موضوع باعث می‌شود تا کاربران سایر سیستم‌عامل‌ها و مرورگرها قادر به تماشای کنفرانس‌ها و مراسم‌های اپل نباشند.

اپل نیز تصمیم گرفت تا محدودیت‌های فوق را کاهش دهد تا جایی که رویداد این شرکت در سال گذشته میلادی توسط شبکه اجتماعی توییتر به صورت زنده و مستقیم پخش شد. به نظر می‌رسد که امسال هم تغییراتی در این بخش رخ خواهد داد تا مخاطبان مراسم اپل افزایش یابند.

به همین منظور، اپل برای اولین بار، مراسم معرفی آیفون‌های جدید خود را به صورت مستقیم از یوتیوب پخش خواهد کرد. از بین رفتن این محدودیت، به معنای تماشای رویداد اپل توسط هر سیستم‌عامل یا مرورگر است تا تمامی کاربران اینترنت بتوانند آن را تماشا کنند. این مراسم در تاریخ 10 سپتامبر (19 شهریور) برگزار خواهد شد.

انتظار داریم که اپل در این مراسم همانند مراسم سال گذشته از سه آیفون جدید رونمایی کند. اسمارت‌فون آیفون XR 2 یا همان جانشین آیفون XR با دوربین دوگانه و جانشینان جدید آیفون‌های XS و XS Max با دوربین سه‌گانه در این رویداد معرفی خواهند شد.

متاسفانه هیچ‌کدام از آیفون‌های 2019 از اینترنت همراه نسل پنجم (5G) پشتیبانی نمی‌کنند، اما احتمال می‌دهیم که آیفون‌های سال 2020 از مودم‌های 5G برای اتصال به شبکه اینترنت بهره گیرند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH