Your Phone

پشتیبانی نسخه دسکتاپ نرم‌افزار Your Phone از برقراری تماس در اسمارت‌فون‌ها!

نرم‌افزار Your Phone مایکروسافت سال گذشته به عنوان یک UWP که اسمارت‌فون را به رایانه متصل می‌کند، معرفی شد. این نرم‌افزار از آن زمان، به صورت دائم به‌روزرسانی‌هایی را دریافت کرده که علاوه بر بهبود قسمت‌های مختلف آن، ویژگی‌های جدیدی نیز معرفی کرده است. برخی از این قابلیت‌ها شامل ذخیره تصاویر به صورت مستقیم بر روی رایانه، همگام‌سازی اعلانات و مشاهده و ارسال MMS می‌شود. اخیرا بهبودهای جدیدی برای Your Phone عرضه شده و کاربران گلکسی نوت 10 که تجربه کار با این نرم‌افزار را داشته‌اند، قابلیت‌های جالب توجهی را گزارش کرده‌اند.

Your Phone

ظاهرا مایکروسافت قابلیت برقراری تماس را بر روی نرم‌افزار خود ارایه کرده است. آنطور که Ajith در پست توییتری خود اعلام کرده است، این ویژگی جدید در حال حاضر دوره‌های آزمایشی را می‌گذراند و در صورت موفقیت، در نسخه جدید نرم‌افزار بر روی ویندوز 10 عرضه خواهد شد. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، کاربر می‌تواند با فعال کردن این قابلیت، از رایانه شخصی به مدیریت تماس‌های خود بر روی اسمارت فون بپردازد.

فعال کردن این قابلیت در قسمت Calls، صفحه کلید برقراری تماس و قابلیت جست‌وجوی مخاطبین را در اختیار کاربر خواهد گذاشت. البته این خبر به صورت رسمی توسط مایکروسافت تایید نشده، اما مطمئنا در روزهای آینده شاهد انتشار اخبار و تصاویر بیشتری در این خصوص خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH