آی‌پد جدید اپل

آی‌پد جدید اپل رونمایی شد؛ صفحه نمایش بزرگتر، امکانات بیشتر، اما قیمت ثابت!

یکی از محصولات جدید کوپرتینویی‌ها که دیشب طی مراسم رونمایی از محصولات جدید شرکت معرفی شد، آی‌پد پایین‌رده و ارزان قیمت اپل بود. این دیوایس بر روی صحنه با عنوان نسل هفتم معرفی شد و جایگزینی برای آی‌پد 9.7 اینچی 329 دلاری است که در مارس 2018 روانه بازار شد. شصت درصد از دارندگان تبلت‌های اپل، آی‌پد 9.7 اینچی را اولین آی‌پد خریداری شده خود عنوان کرده‌اند و همین موفقیت موجب شده تا اپل با نگاهی ویژه مشغول طراحی و تولید این دستگاه موفق شود.

آی‌پد جدید اپل

آی‌پد جدید اپل دارای صفحه نمایش 10.2 اینچی از نوع Retina Display است. در تولید این تبلت از پردازنده A10 فیوژن استفاده شده است که پیش از این در مدل 9.7 اینچی نیز مورد استفاده قرار گرفته بود. پشتیبانی از اپل پنسل و همچنین اسمارت کانکتور برای اتصال به صفحه کلید هوشمند شرکت از دیگر امکانات افزوده شده به این مدل است. آی‌پد جدید از قاب آلومینیومی صد درصد قابل بازیافت استفاده می‌کند و حدود 453 گرم وزن دارد. سیستم عامل جدید iPadOS نیز با تمام قابلیت‌های جدید خود از جمله مالتی‌تسکینگ بهتر، کیبود شناور، دسترسی به حافظه اس‌دی از طریق Files app و ادیتور ویدیوی بهبودیافته در Photos app حضوری بی‌عیب و نقص در این دستگاه دارد.

آی‌پد جدید اپل

با وجود تمام این تغییرات، قیمت نسل جدید آی‌پد ارزان قیمت سیب گازخورده تغییر نکرده و همچنان 329 دلار به فروش می‌رسد. البته مشتریان آموزشی این محصول تخفیف ویژه‌ای دریافت می‌کنند و می‌توانند این دستگاه را به قیمت 299 دلار تهیه کنند. در صورت خرید آی‌پد جدید اپل، اشتراک رایگان اپل تی‌وی پلاس را دریافت خواهید کرد. تبلت جدید کوپرتینویی‌ها از سرویس بازی جدید این شرکت با نام Apple Arcade نیز پشتیبانی می‌کند. رنگ‌های عرضه شده برای این محصول شامل نقره‌ای، خاکستری فضایی و طلایی می‌شود. مدل وای‌فای پلاس سلولار این آی‌پد نیز با قیمت پایه 459 دلار وارد بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH