مشخصه Xbox Game Bar در ویندوز 10 به قابلیت شمارنده نرخ فریم مجهز شد

در اوایل سال جاری کمپانی مایکروسافت از اصلاحات اعمال شده در Xbox Game Bar بر روی سیستم‌عامل ویندوز 10 رونمایی کرد. این اصلاحات شامل ویجت‌های جدید، امکانات اجتماعی و برخی موارد دیگر هستند. همچنین غول فناوری آمریکایی ضمن برگزاری رویداد E3 امسال و در رابطه با تلاش‌های خود در حوزه گیمینگ کامپیوترهای شخصی اعلام کرد که خلق یک تجربه دسکتاپی جدید در دست اقدام بوده و این مشخصه به‌زودی عرضه خواهد شد.

اکنون مایک بارا؛ معاون ارشد واحد Xbox Gaming در کمپانی مایکروسافت از به‌روزرسانی جدید مشخصه Xbox Game Bar رونمایی کرده است. این به‌روزرسانی شامل چندین قابلیت اساسی است که کاربران از مدت‌ها پیش خواهان ارایه آن‌ها بودند. مشخصا شمارنده جدید نرخ فریم و ابزار گرافیکی نمایش دستاوردها از جمله امکانات جدید Game Bar به‌شمار می‌روند.

مشخصه شمارنده نرخ فریم بایستی تعداد فریم‌های نمایش داده شده در هر ثانیه (FPS) را برای یک بازی در حال اجرا اعلام نماید. بعلاوه اعمال تنظیمات سفارشی در این بخش از طریق مراجعه به قسمت Performance امکان‌پذیر است. از سوی دیگر، ابزار نمایش دستاوردها به کاربران کمک می‌کند تا میزان پیشرفت خود در گذر زمان را دنبال نمایند. بعلاوه این قسمت، آیتم‌های بازگشایی شده تا کنون را نمایش داده و اساسا در راستای ماهیت اقدامات آتی به راهنمایی کاربران خواهد پرداخت.

موارد کاربری قابلیت‌های جدید نیازمند ارایه هیچ‌گونه توضیح اضافی دیگر نیست و کاربران برای دانلود آخرین به‌روزرسانی Xbox Game Bar و اطلاع از سایر کاربردهای امکانات جدید آن کافیست به مایکروسافت استور مراجعه کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH