سامسونگ به دنبال طراحی و تولید نسخه ارزان قیمت گلکسی نوت 10

خانواده امسال گوشی‌های گلکسی نوت سامسونگ با اضافه شدن یک عضو جدید تحت عنوان گلکسی نوت 10 پلاس کمی بزرگتر از قبل شده است. اما ظاهرا پرونده سال جاری این خانواده هنوز بسته نشده است و امکان دارد شرکت کره‌ای در آینده‌ای نزدیک نسخه ارزان قیمت گلکسی نوت 10 پلاس را روانه بازار کند.

نسخه ارزان قیمت گلکسی نوت 10

به گزارش SamMobile، به تازگی شماره مدلی از یک اسمارت‌فون جدید شرکت سامسونگ به دست آمده که شباهت‌هایی به خانواده گوشی‌های گلکسی نوت 10 دارد. این هندست با شماره مدل SM-N770F مشاهده شده است؛ حرف N مشخصا به خانواده گوشی‌های نوت برمی‌گردد، اما پرچم‌داران این سری با داشتن N9 در شماره مدل خود شناخته می‌شوند. در سال 2014 تنها هندستی که در شماره مدل خود N7 داشت، با نام گلکسی نوت 3 نئو ارایه شد.

با این تفاسیر، اینگونه که به نظر می‌رسد باید SM-N770 را اسمارت‌فونی شبیه به گلکسی نوت 3 نئو بدانیم. با توجه به این موضوع می‌توان گفت نسخه ارزان قیمت گلکسی نوت 10 قلم S-Pen را به عنوان عضو جدانشدنی این خانواده با خود به همراه خواهد داشت، اما این که دیگر ویژگی‌های آن تا چه حد حذف و کاهش پیدا خواهند کرد، مشخص نیست. در حال حاضر تنها اطلاعات موثق در خصوص این اسمارت‌فون را باید حافظه داخلی 128 گیگابایتی آن بدانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH