اینستاگرام

اینستاگرام یکی از قابلیت‌های بحث برانگیز خود را حذف می‌کند

می‌توان ادعا کرد اینستاگرام همیشه در حال افزودن و یا امتحان قابلیت‌های جدید است، اما طی این هفته شرکت تحت مالکیت فیس‌بوک شروع به حذف یکی از قابلیت‌های بحث برانگیز خود کرده است. به گزارش BuzzFeed، اینستاگرام شروع به حذف تب Following از قسمت Activity کرده است. این ویژگی در سال 2011 به نرم‌افزار افزوده شده بود و به موجب آن می‌شد صفحات مشهور را ملاحظه کرد.

اینستاگرام

در زمان عرضه، این قابلیت بهترین روش برای یافتن محتواهای جدید بود؛ چرا که اجازه می‌داد کاربر پست‌هایی را که دیگر کاربران لایک کرده و یا کامنتی گذاشته بودند، مشاهده کند. اما این روزها این ویژگی دیگر کارایی گذشته را ندارد و حتی بسیاری از کاربران اطلاع ندارند که از این طریق فعالیت آنان در صفحات اینستاگرام قابل مشاهده توسط دیگران است. در همین خصوص Vishal Shah، مدیر ارشد تولید اینستاگرام، به BuzzFeed ابراز کرده است: “بسیاری از افراد نمی‌دانند که می‌توان فعالیت آنان را مشاهده کرد. پس در نتیجه ما با قابلیتی مواجه هستیم که در راستای هدف تعیین شده‌اش مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.”

گفته می‌شود حذف تب Following یک هفته زمان خواهد برد. به محض اتمام فرآیند حذف، قسمت Activity تنها بر روی فعالیت کاربر تمرکز کرده و لیست افرادی که پست‌ها را لایک کرده و یا کامنت گذاشته‌اند نشان خواهد داد. همچنین بر اساس فعالیت‌های کاربر، صفحات مشابه به علاقه‌مندی‌های فرد به صورت پیشنهادی در این بخش نمایش داده خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH