وان پلاس 7T پرو

تصویر پوستر تبلیغاتی اسمارتفون وان پلاس 7T پرو توسط یک افشاگر منتشر شد

پس از اینکه رندرهای تبلیغاتی اسمارتفون وان پلاس 7 تی پرو (OnePlus 7T Pro) در رسانه‌ها منتشر شد، یک تصویر تبلیغاتی جدید از پرچمدار جدید وان پلاس به دست ما رسیده است که نشان می‌دهد این تلفن از یک نمایشگر 90 هرتزی استفاده خواهد کرد.

ایشان آگاروال، که سابقه زیادی در افشای اخبار وان پلاس دارد، تصویری را از پوستر تبلیغاتی تلفن وان پلاس 7 تی پرو منتشر کرده است. در این پوستر از کلمه “روان” برای توصیف نمایشگر 90 هرتزی تلفن جدید وان پلاس استفاده شده است.

طبق اخبار و شایعاتی که درباره اسمارتفون جدید وان پلاس وجود دارد، این هندست هوشمند از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 855 پلاس برای کمک به تجربه‌ای “روان” در هنگام استفاده از صفحه‌نمایش به میدان آمده است.

هم‌چنین، احتمال می‌دهیم که وان پلاس 7T پرو حداقل از رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 256 گیگابایت بهره گیرد. انتظار داریم که این اسمارتفون در چند پیکربندی مختلف به بازار عرضه شود.

همانگونه که امروز در پوستر تبلیغاتی وان پلاس مشاهده کردیم، این تلفن از یک نمایشگر با حاشیه‌های بسیار باریک و بدون استفاده از حفره یا سوراخ بهره خواهد برد. دوربین سلفی دستگاه توسط مکانیزم پاپ‌آپ قابل استفاده است.

طبق گفته افشاگران، وان پلاس 7T پرو در بدنه پشتی دارای یک دوربین سه‌گانه با چینش عمودی است. شایعات نشان می‌دهند که سنسورهای موجود در دوربین این تلفن هیچ تغییری نسبت به مدل قبلی خود نداشته‌اند، بنابراین، باید گفت که سنسور اصلی این مجموعه با کیفیت 48 مگاپیکسل به همراه یک لنز 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو و یک لنز الترا‌واید 16 مگاپیکسل در بدنه تلفن تعبیه شده است. البته، دوربین وان پلاس 7T پرو از یک سیستم فوکوس خودکار لیزری بهره خواهد برد تا تفاوت‌هایی نسبت به دوربین مدل 7 داشته باشد.

پرچمدار جدید وان پلاس از یک پورت USB-C و بلندگو در قسمت پایین خود استفاده می‌کند. علاوه‌بر همه این‌ها، یک باتری با ظرفیت 4085 میلی‌آمپر با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Warp Charge 30T و سیستم‌عامل اندروید 10 در بخش نرم‌افزار این تلفن تعبیه شده‌اند. در پوسته سیستم‌عامل نیز رابط کاربری OxygenOS وان پلاس وجود دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH