سری پیکسل 4 گوگل بدون آداپتور جک هدفون بارگیری خواهد شد

اسمارتفون‌های جدید پیکسل 4 گوگل دیروز رونمایی شدند. گوگل وقتی اولین نسل پیکسل‌های خود را معرفی کرد، گوشی‌های آیفون اپل را به‌خاطر نداشتن جک هدفون مسخره نمود، اما فقط یک سال بعد، خودش از پورت آن استفاده کرد. حالا این غول اینترنت دنیا، دو سال بعد از آن ماجرا، دو تا از اکسسوری‌های مهم گوشی‌های پیکسل‌ خود را حذف کرده است.

یکی اینکه، اسمارتفون‌های پیکسل 4 گوگل دیگر به‌همراه آداپتور جک هدفون ۳.۵ میلیمتری در جعبه بارگیری نخواهند شد و این بدین معنی است که ایرفون‌های سیمی قدیمی دیگر قابل استفاده نیستند، مگر اینکه شما یک آداپتور جداگانه خریداری کنید. اما مورد بدتر اینکه، گوگل ایربادهای USB-C پیکسل را هم حذف کرده، که این موضوع با در نظر گرفتن اینکه حتی اپل یک جفت ایرفون در داخل جعبه‌های آیفون ارایه می‌کند، کاملا ناامیدکننده است.

پیکسل 4

در کنار اینها، گوگل امکان بک‌آپ رایگان و نامحدود از ویدیوها و عکس‌های با رزولوشن بالا از طریق گوگل فوتوز را هم حذف کرده است. حالا دارندگان پیکسل، تنها می‌توانند از سرویس استاندارد high quality که بر روی همه اسمارتفون‌ها (صرفنظر از برندشان) قابل دسترس است، استفاده نمایند، یا اینکه باید هر ماه ۲ دلار پرداخت کنند تا ۱۰۰ گیگابایت حافظه گوگل وان دریافت کنند (البته با سه ماه اشتراک رایگان).
قیمت‌های سری گوگل پیکسل 4 در آمریکا از ۷۴۹ دلار شروع شده و تا ۹۴۹ دلار برای مدل پیکسل 4XL با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی افزایش خواهد یافت. مشخصات مهمی که این گوشی‌ها از آن برخوردارند، شامل یک ست‌آپ دوربین دوگانه در پشت، یک نمایشگر ۹۰ هرتزی Smooth Display و یک چیپ رادار منحصربه‌فرد برای تشخیص ژست‌های حرکتی موسوم به موشن سنس می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH