وان پلاس 8 پرو

رندرهای جدیدی از وان پلاس 8 پرو منتشر شد

کمتر از یک ماه از معرفی اسمارتفون‌های وان پلاس 7T و 7T پرو می‌گذرد، اما خبرهایی درباره پرچمدار بعدی این شرکت با نام وان پلاس 8 منتشر شده است. حتی تصاویر این تلفن نیز در رسانه‌ها منتشر شد. امروز نیز تصاویری از مدل پرو پرچمدار بعدی وان پلاس به دست ما رسیده است.

همانطور که در رندر‌های زیر مشاهده می‌کنید، تلفن وان پلاس 8 پرو از یک نمایشگر حفره‌دار برای تعبیه دوربین سلفی استفاده می‌کند، این در حالی است که مدل‌های 7 پرو و 7T پرو از صفحه‌نمایش بدون حفره و شکاف (Notch-Less) بهره می‌گیرند و دوربین سلفی آن‌ها در یک مکانیزم پاپ‌آپ قرار گرفته است.

مدل پرو پرچمدار آینده وان پلاس از لحاظ طراحی تفاوت چندانی با مدل پایه خود ندارد، اما با بررسی نزدیک آن می‌توان متوجه شد که یک لنز سه‌بعدی ToF به مجموعه دوربین دستگاه اضافه شده است. هم‌چنین، حاشیه بالای نمایشگر این تلفن نسبت به مدل 8، ضخامت بیشتری دارد.

محل قرار‌گیری دکمه‌ها، بلندگو، پورت USB-C و شکاف سیم‌کارت در مدل پرو همانند مدل پایه بوده، اما ضخامت آن 0.7 میلی‌متر بیشتر از مدل 8 است. اندازه نمایشگر نیز به عدد 6.65 اینچ رسیده و 0.15 اینچ بزرگتر از صفحه‌نمایش مدل معمولی به نظر می‌رسد.

هردو مدل اسمارتفون‌های پرچمدار وان پلاس از صفحه‌نمایش با نرخ رفرش 90 هرتز استفاده می‌کنند. هرچند، این موضوع با اعلام وان پلاس مبنی‌بر بهره‌گیری همه اسمارتفون‌های جدید این شرکت از نمایشگرهای 90 هرتزی، جای تعجبی برای ما باقی نمی‌گذارد.

کمپانی چینی وان پلاس، هندست‌های وان پلاس 7 و 7 پرو را در ماه مه سال جاری میلادی به بازار عرضه کرد، بنابراین، انتظار داریم که سری 8 نیز در همین زمان معرفی شود. جزییات زیادی درباره اسمارتفون‌های سال 2020 وان پلاس وجود ندارد، اما در هفته‌ها و ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری در رابطه با آن‌ها منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH