ساعت هوشمند آنر بند 5i با پورت شارژ USB-A معرفی شد

ساعت هوشمند آنر بند 5 در ماه جولای امسال معرفی شد و حالا شرکت چینی از نسخه جدید آن به نام بند 5i رونمایی کرده است. این مدل، به غیر از یک کانکتور داخلی شارژ USB-A، طراحی تقریبا مشابهی با بند 5 دارد. ضمن اینکه، کمی هم از آن ارزان‌تر است. با کانکتور مذکور، دیگر نیازی به هیچ آداپتور شارژ خاصی یا کابلی نخواهد بود و شما به‌راحتی خواهید توانست بند 5i را به هر پورت USB-A معمولی‌ وصل کنید.

نمایشگر TFT آنر بند 5i دارای قطری به اندازه ۰.۹۶ اینچ بوده و رزولوشن ۱۶۰ در ۸۰ پیکسل دارد و می‌تواند تا ۴۰ کاراکتر برای نوتیفیکیشن‌ها را نشان دهد. این ساعت هوشمند همچنین از همه حالت‌های پایش سلامت موجود بر روی بند 5، شامل چک کردن ضربان قلب و یک سنسور SpO2 برای اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، پشتیبانی می‌کند. ساعت، ضد آب بوده و تا ۵۰ متر زیر آب دوام می‌آورد.

آنر بند 5i

بند 5i تنها دارای اتصال NFC خواهد بود و از بلوتوث 4.2 پشتیبانی نخواهد کرد. شارژ باتری آن، تخمین زده می‌شود که بسته به الگوهای استفاده، بین ۷ تا ۹ روز دوام بیاورد. بند 5i می‌تواند با همه دستگاه‌های اندروید 4.4 و iOS 9.0 و نسخه‌های بالاتر آنها همگام‌سازی گردد.

ساعت هوشمند آنر بند 5i در رنگ‌های صورتی، سبز و مشکی عرضه خواهد شد. فروش آن نیز برای تاریخ 1 نوامبر و به قیمت ۲۲ دلار برنامه‌ریزی شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH