کالبدشکافی اسمارت‌فون وان‌پلاس 7T از به‌کارگیری درزگیرهای لاستیکی فراوان حکایت دارد

اخیرا شخصی با شناسه JerryRigEverything به بررسی ساختار پشت‌پرده ماژول دوربین دایروی‌شکل اسمارت‌فون وان‌پلاس 7T پرداخت. ظاهرا همه چیز به‌صورت دقیق و با ظرافت پیاده‌سازی شده و سخت‌افزار داخلی گوشی فاقد هرگونه پیچیدگی است. ماژول دوربین سه‌گانه از چیدمان افقی برخوردار است و فلاش LED دوگانه بر روی یک برد جانبی مجزا قرار دارد. این برد از آنتن NFC نیز میزبانی می‌کند.

کشف جالب‌تر این‌که در کلیه روزنه‌های گوشی و نواحی اطراف اتصالات نواری‌شکل از تعداد زیادی واشر لاستیکی استفاده شده است. این واشرها قرمزرنگ بوده و از کیفیت مناسبی برخوردار هستند.

با این‌حال وان‌پلاس پیرامون مقاومت هندست 7T در مقابل آب‌خوردگی هیچ‌گونه بیانیه رسمی صادر نکرده است. بعلاوه کمپانی به اسپیکر دوم گوشی نیز اشاره چندانی نکرده است. وان‌پلاس 7T برای خلق تجربه صوتی استریو از 2 اسپیکر بهره می‌گیرد. این هندست در عوض به‌کارگیری قطعه گوشی به‌عنوان دومین کانال خروجی صدا (همانند بسیاری از گوشی‌های دیگر) از یک اسپیکر دوم مجزا استفاده می‌کند.

بعلاوه شخص مذکور، ویدیوی مربوط به تست انعطاف‌پذیری وان‌پلاس 7T را نیز منتشر نموده است. بر این اساس، وان‌پلاس 7T همانند سایر هندست‌های پیشین کمپانی از مقاومت بالایی برخوردار نیست. خبر خوب این‌که روکش شیشه‌ای پنل پشتی گوشی در مقابل اتصال با اشیاء فلزی، مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH