پشتیبانی ویز از TIDAL

ویز با قابلیت پشتیبانی از یک سرویس موسیقی جدید به روز شد

کاربران ویز از شنیدن این خبر که اپلیکیشن محبوب نویگیشن‌شان از یک سرویس موسیقی دیگر نیز پشتیبانی خواهد کرد، خوشحال خواهند شد. به تازگی TIDAL نیز به لیست بلند بالای نرم‌افزارهای صوتی پیوسته است که توسط ویز پشتیبانی می‌شوند. در این لیست شاهد حضور نام‌هایی مانند iHeartRadio، دیزر، NPR One، اسپاتیفای، NRJ Radio، پاندورا، Radio.com، یوتیوب موزیک، Scribd و برخی نام‌های دیگر هستیم.

پشتیبانی ویز از TIDAL

از امروز، کاربران TIDAL می‌توانند موسیقی‌های مورد علاقه خود، پلی‌لیست و حتی پادکست‌های خود را از طریق ویز کنترل کنند و از طرف دیگر نیز راهنمایی‌های مربوط به مسیریابی را دریافت کنند. اگر از یک دستگاه iOS یا اندرویدی استفاده می‌کنید، می‌توانید با انتخاب آیکون موسیقی در هوم اسکرین نقشه، به TIDAL دسترسی داشته باشید. اگر این آیکون در صفحه نمایش شما دیده نمی‌شود، به بخش تنظیمات رفته و با انتخاب audio player، TIDAL را به آن بیفزایید.

ویجیت پخش‌کننده صوتی اجازه می‌دهد تا کاربر ضمن کنترل محتوای پخش شده، بدون خروج از اپلیکیشن نویگیشن، موسیقی مورد نظر خود را پخش یا متوقف کند. پس از اضافه شدن TIDAL به audio player در ویز، کاربران با بنری مواجه خواهند شد که آنها را به صورت مستقیم به نرم‌افزار TIDAL هدایت می‌کند. در حال حاضر TIDAL با پلت‌فرم و دستگاه‌های زیادی از قبیل Amazon Fire TV، اپل تی‌وی، اندروید تی‌وی، Apple CarPlay، روکو، Samsung Wearables و Sonos سازگار است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH