گلکسی S11

مشخصات و اطلاعات جدیدی در رابطه با سامسونگ گلکسی S11 منتشر شد

با معرفی پرچمداران 2019 شرکت سامسونگ زمان شروع انتشار اخبار و شایعات در رابطه با اسمارتفون گلکسی S11 به عنوان پرچمدار 2020 این شرکت فرا رسیده است. در ابتدا باید گفت که این تلفن در بازار‌های مختلف از تراشه اسنپدراگون 865 و اگزینوس 9830 برای پردازش اطلاعات استفاده خواهد کرد. نسخه اسنپدراگون گلکسی S11 برای کشورهای چین و ایالات متحده و نسخه اگزینوس در سایر کشورها عرضه می‌شود.

کدهای جدیدی در نسخه بتا رابط One UI 2.0 سامسونگ مشاهده‌اند که نشان می‌دهند پرچمدار بعدی سامسونگ از قابلیت فیس آنلاک برای بازکردن قفل استفاده خواهد کرد، البته، این موضوع چیز جدیدی نیست، اما به راحتی می‌توان متوجه شد که پرچمدار 2020 سامسونگ از دوربین سلفی کشویی بهره نخواهد برد. بنابراین، انتظار داریم که از یک حفره برای تعبیه دوربین سلفی آن استفاده شود.

با بررسی بیشتر خطوط کد متوجه شدیم که تلفن جدید کره‌ای‌ها از رم LPDDR5 و حافظه UFS 3.0 بهره می‌گیرد. هم‌چنین، اسمارتفون مذکور از اینترنت نسل پنجم (5G) نیز پشتیبانی خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که تمامی مدل‌های این گوشی از اینترنت 5G استفاده می‌کنند یا نسخه 4G آن نیز معرفی و عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH