خرید خودرو از طریق پلتفرم های مجازی

خیلی‌ها به بهانه‌های مختلف هنگام خرید و فروش خودرو علاقه‌ای به کارشناسی خودرو ندارند. اما به نظر می‌رسد با امکان کارشناسی خودرو در محل دیگر جایی برای بهانه‌آوردن باقی نمی‌ماند.

اگر کمی به اطراف خود دقت کنیم می‌بینیم خیلی‌ها هستند چون سال‌ها ماشین داشتند یا چند خودرو خرید و فروش کرده‌اند خودشان را کارشناس می‌دانند و دیگر خدا را هم بنده نیستند! البته این موضوع به دنیای خودرو محدود نمی‌شود و در زمینه‌های دیگر نیز متاسفانه عادت کردیم خودمان را علامه دهر بدانیم و گاهی این اعتماد به نفش زیادی کار دستمان می‌دهد. هر کاری نیاز به متخصص خودش دارد و نمی‌توان این موضوع را کتمان کرد.

در مورد خرید و فروش خودرو این معضل آسیب‌های جدی‌تری در پی دارد. از یک سو امکان دارد چندین میلیون پولی که برای آن زحمت کشیده‌اید از بین برود و از طرف دیگر خرید یک خودروی مشکل‌دار گاهی پیامدهای جانی جبران‌ناپذیری در پی دارد.

خرید و فروش خودرو: https://www.sheypoor.com/ایران/وسایل-نقلیه/خودرو

حواستان را جمع کنید

هنگام خرید و فروش خودرو موارد زیادی وجود دارد که باید حواستان باشد. از آنجایی که با توجه به افزایش قیمت خودروهای صفر، این روزها خیلی‌ها بیشتر از خرید و فروش خودرو دست دوم و کارکرده استقبال می‌کنند، در نتیجه موضوع کارشناسی خودرو اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند.

بررسی وضعیت ظاهری و فنی خودرو چیزی نیست که هر کسی به راحتی از عهده آن برآید. حتی گاهی نیاز به آموزش کارشناسی خودرو به صورت تخصصی و حرفه‌ای احساس می‌شود، چون مواردی دیده شده است که افراد فنی که به صورت تجربی در بازار کار می‌کنند هم نتوانسته‌اند مشکلی را تشخیص دهند.

برخی به خیال خودشان برای فرار از هزینه کارشناسی خودرو دست دوم می‌توانند به اطلاعات خودشان یا رفقا اطمینان کنند. اما کارشناسی خودرو به این سادگی نیست. یک کارشناس خودرو یا تیم کارشناسی خودرو باید بیش از 200 مورد را بررسی کرده و گزارش خود را ارائه کند.

کارشناسی خودروhttps://www.sheypoor.com/کارشناسی-خودرو

این بررسی شامل تمامی موارد مربوط به وضعیت ظاهری، فنی، جلوبندی، ترمز، تصادف، رنگ‌شدگی و… خودرو می‌شود که به صورت مشخص و دسته‌بندی شده ثبت می‌شود.

کارشناسی خودرو در محل

سرویس کارشناسی خودرو شیپور با همکاری همراه مکانیک و به‌کارگیری تیمی از کارشناسان خبره و آموزش دیده که هر کدام در سابقه خود بیش از 1000 خودرو را کارشناسی کرده است، شرایط را فراهم کرد که امکان کارشناسی خودرو در محل فراهم شود.

این امکان که فعلا در تهران فعال شده است به خریداران و فروشندگان اجازه می‌دهد تا درخواست کارشناسی خودرو را ثبت کرده و از خدمات کارشناسی خودرو در محل استفاده کنند.  بعد از ثبت سفارش در شیپور، کارشناسان همراه مکانیک با شما تماس گرفته و 45 دقیقه بعد از درخواست در محل مورد نظر شما حاضر می‌شوند.

خرید و فروش و قیمت خودرو کارشناسی شده: https://www.sheypoor.com/

تیم کارشناسی خودرو بعد از بررسی دقیق 209 نقطه از خودرو، بدنه، فنی و آپشن‌های نصب شده گزارش کاملی را به صورت مکتوب در اختیار شما قرار می‌دهند که هر جایی می‌توانید به آن استناد کنید.

آگهی‌های کارشناسی شده در شیپور، دارای یک نشان مشخص هستند و نسبت به سایر آگهی‌ها متمایز می‌شوند. ضمن اینکه شیپور با استعلام قیمت از مراجع ذی‌صلاح و الگوریتم‌های هوش مصنوعی، می‌تواند بازه قیمتی خودرو را به نمایش گذارند.

نمایشگاه های خرید و فروش ماشین در سطح شهرها، همواره توجه قشر خاصی از مردم را به خود جلب می کنند و مخاطبین خاص خود را دارند .برخی از خریداران برای خرید خودروفقط به نمایشگاه‌هایی که مجوز های لازم را دارند ، اعتماد می کنند. اما سر زدن به تک تک نمایشگاه ها برای پیدا کردن خودروی مناسب، کاری غیر منطقی و خسته کننده است.

موضوع قیمت‌گذاری در خودروهای دست دوم اهمیت زیادی دارد که خدمت جدید شیپور برای کارشناسی خودرو در محل می‌تواند به برطرف کردن این مشکل نیز کمک کند. بعد از کارشناسی انجام شده می‌توان به تعیین قیمت کارشناسی خودرو به صورت منصفانه خوش‌بین بود.

حالا به نظر می‌رسد با راه‌اندازی سرویس کارشناسی خودرو شیپور و همراه مکانیک که امکان کارشناسی خودرو در محل را نیز فراهم کردند، دیگر کسی نمی‌تواند بهانه داشته باشد. هزینه کارشناسی خودرو با توجه به هزینه زیان‌های بعدی خیلی ناچیز است و قطعا استفاده از این خدمات ارزش دارد.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH