آنر به‌زودی از 3 اسمارت‌فون پرچم‌دار با قابلیت پشتیبانی از فناوری 5G رونمایی می‌کند

اوایل هفته جاری 3 شرکت مخابراتی بزرگ چین، خبر راه‌اندازی تجاری شبکه 5G و تعرفه‌های داده‌ای و مکالمه‌ای خود را اعلام کردند. به‌طور کلی تاکنون 11 مدل اسمارت‌فون با قابلیت اتصال به شبکه 5G در کشور چین عرضه شده است و طی ماه‌های آینده نیز چندین محصول دیگر روانه بازار خواهد شد.

از 11 هندست فوق، 5 عدد از آن‌ها توسط هواوی تولید شدند؛ در حالی‌که سایر گوشی‌ها توسط 5 تولیدکننده دیگر با اسامی شیائومی، ZTE، ویوو، اوپو و سامسونگ طراحی شده‌اند. در زمینه تولید اسمارت‌فون‌های 5G، هواوی به‌وضوح از سایر رقبای خود پیشی گرفته است؛ اما حتی این وضعیت نیز موجب توقف تلاش‌های غول چینی در مقطع کنونی نشده است.

بر اساس فهرست اخیرا منتشر شده از اسمارت‌فون‌ها که ظاهرا در رده اسناد داخلی کمپانی قرار دارد؛ هواوی تصمیم گرفته تا 3 اسمارت‌فون 5G دیگر را تحت‌عنوان برند فرعی آنر و با اسامی آنر V30 5G، آنر V30 پرو 5G و آنر مجیک 3 5G عرضه نماید. با مشاهده اطلاعات مندرج در فهرست مذکور می‌توان متوجه شد که برخی از اسمارت‌فون‌های مورد اشاره، پیش‌تر به بازار عرضه شده‌اند و با هر 2 شبکه 4G و 5G سازگاری دارند. هندست‌های میت 30 و میت 30 پرو در این طیف جای می‌گیرند.

تصویر آنر V30 پرو

به بیان دقیق‌تر، فهرست مذکور فاقد مدل‌های 4G اسمارت‌فون‌های آنر مورد اشاره (3 مورد فوق) است؛ هندست‌هایی که احتمالا طی ماه‌های آینده روانه بازار خواهند شد. به‌نظر می‌رسد که هواوی حتی با عرضه مدل‌های 4G این گوشی‌ها نیز هیچ مشکلی ندارد.

اگرچه در حال حاضر پیرامون اسمارت‌فون‌های آنر V30 و آنر V30 پرو جزئیات قابل‌توجهی به‌دست آمده است؛ اما برای نخستین بار شاهد انتشار اطلاعاتی در خصوص گوشی آنر مجیک 3 هستیم. با توجه به نام محصول می‌توان حدس زد که آنر مجیک 3 به‌عنوان جانشین آنر مجیک 2 عرضه می‌شود؛ هندستی که در سال 2018 و همراه با یک نمایشگر کشویی روانه بازار شد.

در اواخر ماه سپتامبر، به‌روزرسانی جدید رابط کاربری Magic 3 UI beta برای اسمارت‌فون آنر مجیک 2 منتشر خواهد شد

اطلاعات منتشر شده در خصوص مشخصات آنر مجیک 3 ناقص هستند؛ اما تا حدودی با هندست نسل قبلی شباهت دارند. بنابراین می‌توان آنر مجیک 3 را به‌عنوان یک اسمارت‌فون پرچم‌دار قلمداد نمود. بدین‌ترتیب می‌توان حدس زد که این دستگاه از جدیدترین و قدرتمندترین تراشه ساخت کمپانی یعنی کایرین 990 بهره‌برداری خواهد کرد. بعلاوه این هندست احتمالا همانند بسیاری از دستگاه‌های پیشرفته از امکاناتی نظیر نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه بالا، پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع و حسگرهای دوربین ارزشمند بهره خواهد برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH