10 هتل لوکس ایران را بشناسید

خیلی ها فکر می کنند تعداد کسانی که به دنبال اقامت در یک هتل لوکس هستند، از تعداد انگشتان دست هم کمتر است. اما این واقعیت که هتل های لوکس و البته گران قیمت هنوز هم در لیست محبوب ترین هتل ها قرار دارند، گواه این ادعا است که تلاش هتل ها برای اضافه کردن به ستاره های خود بیهوده نیست. هتل های لوکس فقط منحصر به جزایر بالی یا مالدیو نیستند؛ در ایران هم هتل های لوکسی در شهرهای مختلف وجود دارد که رضایت مسافران مشکل پسند را جلب می کنند. با جااینجاس همراه شوید تا سری به لوکس ترین هتل های ایران بزنیم.

هتل ترنج کیش

به گزارش سایت رزرو هتل جااینجاس، کیش زیبایی های زیادی را در دل خود جای داده است. اینکه یکی از مجلل ترین هتل های ایران در این جزیره زیبا باشد، عجیب نیست. هتل ترنج کیش تمام ستاره های آسمان هتلداری را از آنِ خود کرده و گران ترین هتل ایران هم به شمار می رود. هتل ترنج همچنین اولین هتل دریایی کشور است که در شمال غربی جزیره واقع شده است. بهتر است کمی با امکانات این هتل آشنا شوید:

ترنج دو فاز ساحلی و دریایی دارد. در قسمت دریایی هتل سوئیت هایی با پنجره های شیشه ای انتظار شما را می کشند تا از پس آنها گیاهان دریایی و آبزیان را تماشا کنید. در فاز ساحلی یک کافی شاپ سنتی یا بهتر بگوییم لمکده ساحلی با تخت های چوبی وجود دارد که عطر خوش چای ایرانی را به مشامتان هدیه می کند. البته این کافه نوشیدنی های متنوع دیگری هم دارد به اضافه یک رستوران ساحلی که ناهار و شام را به صورت بوفه سرو می کند.

باید بدانید که سوئیت های فلَت، یک خوابه رویال و یک خوابه VIP هتل ترنج با آرایش خاصی کنار هم قرار گرفته اند تا طرح اصیل ایرانی بته جقه را به نمایش بگذارند. از یک اسکله چوبی برای پیوند همه بخش های هتل به هم استفاده شده و لابی زیبای هتل با نورپردازی و دکوراسیون مجلل خود یک فضای عالی برای گپ های صمیمانه شما فراهم می کند. هتل ترنج یک دنیا امکانات دیگر هم دارد که کافه گلف، رستوران تاج، رستوران خورشید، عکاسی، خودروهای اجاره ای، اتاق بازی با میز بیلیارد و فوتبال دستی، کانتر گردشگری و اورژانس فقط بخشی از آن هستند.

هتل سورینت مریم کیش

در کیش می مانیم و به سراغ یکی دیگر از لوکس ترین هتل های ایران می رویم: هتل سورینت مریم. این هتل چهارستاره که معماری باروک اروپایی آن چشم ها را به خود خیره می کند، هم به دریا نزدیک است و هم به بهترین مراکز خرید جزیره از جمله مروارید، سارینا و زیتون. کافیست سری به سوئیت های مجلل این هتل از دوتخته دبل استاندارد تا جونیور و پرزیدنتال بزنید تا طراحی و امکانات مدرن آن شما را مسحور خود کند. اینترنت رایگان در تمام نقاط هتل، رستوران زیبا و لوکس که هم غذای ایرانی سرو می کند و هم فست فود، اتاق بازی و کافی شاپ طعم خوش یک اقامت لوکس را به شما می چشانند.

هتل سورینت با تسهیلاتی چون امکان حرکت ویلچر در داخل اتاق و سرویس بهداشتی که برای معلولین در نظر گرفته و امکاناتی چون خشکشویی، دستگاه خودپرداز، گیم نت، مینی بار، کافی شاپ، فضای سبز، اتاق جلسات و تاکسی سرویس در کنار پرسنل حرفه ای و خوش برخورد خود را در دل مسافران کیش جای داده است.

هتل آزادی پارسیان تهران

از جنوب ایران به پایتخت می رویم و یکی از قدیمی ترین هتل های مجلل ایران را به شما معرفی می کنیم. هتل آزادی پارسیان اگرچه یک هتل قدیمی است، اما کار نوسازی خود را زیر نظر کارشناسان سوئیسی، ایتالیایی و چینی به انجام رسانده است. در تمام 25 طبقه این هتل پنج ستاره شما می توانید نشانی از بهترین ها و لوکس ترین ها را ببینید: دکوراسیون داخلی سوئیت های رویال، دوبلکس و پرزیدنتال؛ چشم انداز زیبای اتاق ها؛ رستوران های لوکس و بین المللی ارکیده، بیچه و سرو؛ مرکز تجاری؛ سالن های ورزشی و تشریفات. شاید جالب باشد بدانید که هتل آزادی پارسیان اولین هتل سبز و دوستدار محیط زیست در ایران است که به سیستم یکپارچه صرفه جویی در انرژی و هشدار مصرف بهینه آب مجهز است.

هتل اسپیناس پالاس تهران

اسپیناس پالاس یک هتل نسبتا نوساز است که با الهام از نام یکی از قله های شمال ایران در نزدیکی کوه های البرز قد علم کرده است. این هتل پنج ستاره مجلل که اتاق های رویال، استاندارد و نیز سوییت های جونیور، رویال، پرزیدنت و اسپیناس پالاس دارد، در 20 طبقه خود همه چیز دارد: از چشم انداز زیبای اتاق ها به کوه و شهر تا دو رستوران مجلل لاتون و ایرانی، کافی شاپ و همه نوع نوشیدنی، دسر و اسنک و 5 تالار شیک مخصوص جشن ها، سمینارها و همایش ها. اگر اهل امتحان کردن غذاهای جدید هستید، باید به شما بگوییم که طعم غذاهای فرانسوی، تایلندی و مدیترانه ای را می توانید در هتل اسپیناس پالاس بچشید. معماری ایرانی و موسیقی زنده لابی هتل را هم به این تجربه های ناب اضافه کنید.

هتل اسپیناس تهران

هتل اسپیناس به گروه هتل های اسپیناس تعلق دارد و در سال 89 یعنی 5 سال زودتر از هتل اسپیناس پالاس ساخته شده است. این هتل پنج ستاره با 224 واحد اقامتی شامل اتاق های یک تخته، دو نفره دوبل، دو نفره توئین و سوییت های جونیور، لاکچری، پرزیدنت و اسپینا که طراحی مدرن و لوکس آنها جالب توجه است، امکانات بیشماری برای مهمانان خود در نظر گرفته است. ماساژ تایلندی، سوئدی، پا و صورت و ریلکسیشن را در سالن بدنسازی هتل تجربه کنید. در رستوران سنتی که تجلی معماری یزد است، بهترین غذاها را میل کنید و اگر به چیزی غیر از غذاهای سنتی فکر می کنید، سری به رستوران مدیترانه ای بزنید. سه تالار مخصوص برگزاری جشن ها و مراسم هم در هتل وجود دارد که مفهوم لوکس بودن را به معنای واقعی کلمه می توانید در ورودی مجلل، سقف های بلند و لوسترهای لوکس و مدرن آن ببینید.

هتل کایا لاله پارک تبریز

این هتل تازه تأسیس تبریز توسط مجموعه هتل های کایا که متعلق به سرمایه گذاران ترکیه است، در شمال غربی شهر تبریز و در مجاورت مرکز خرید لاله پارک ساخته شده است. هتل کایا لاله پارک 220 واحد اقامتی دارد که به سیستم تهویه هوا، گاو صندوق الکترونیکی، تلفن، سشوار، مینی بار و سرویس بهداشتی مجهز هستند. یک مجموعه ورزشی وسیع نیز با متراژ 1337 مترمربع شامل مرکز سلامت، اتاق های پلاتس و یوگا، سونا خشک، سونای بخار، حمام ترک، مراقبت های پوستی و ماساژ در این هتل پنج ستاره وجود دارد که حس اقامت در یکی از هتل های سواحل اندونزی را به شما می دهد.

بیش از ده سالن پذیرایی هتل کایا مجهز به سونا، استخر، سوییت عروس و داماد و نیز تجهیزات صوتی و تصویری، از مهمانانی پذیرایی می کنند که می خواهند جشن ها و مهمانی های خود را در این هتل برگزار کنند. سالن هایی که حتی مسئولیت برنامه ریزی مراسم را هم از دوش شما برخواهند داشت. هتل کایا همچنین میزبان یکی از بهترین رستوران های تبریز است که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی دستپخت بهترین آشپزها را برای شما سرو می کند.

هتل عباسی اصفهان

اگر به نصف جهان سفر می کنید، می توانید در زیباترین هتل بین المللی خاورمیانه که یادگاری از شاه سلطان حسین صفوی است، اقامت کنید. هتل عباسی با قدمت 300 ساله و معماری بی نظیر ایرانی اش همواره محبوب توریست های خارجی بوده است. اتاق های این هتل پنج ستاره نمایی استثنایی و زیبا به باغ و گنبد فیروزه ای مدرسه چهارباغ دارند و تزئینات شگفت انگیز و معماری سبک قاجار و صفوی برخی از سوئیت های آن از جمله عناصر طراحی داخلیست که در کمتر هتلی در دنیا نظیر آن یافت می شود.

هتل عباسی اگرچه کهن ترین هتل جهان است، اما از امکانات چیزی کم ندارد. رستوران های فاخر، سفره خانه های سنتی و نیز کافی شاپ های مدرن آن پاسخگوی تمام ذائقه ها هستند. 11 تالار چند منظوره برای برگزاری انواع سمینارها، مهمانی ها و پذیرایی ها از مقامات رسمی و غیررسمی به اضافه مجموعه ورزشی شامل استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، سالن بدنسازی و خدمات ماساژ گویای این هستند که این هتل سنت و مدرنیته را به زیباترین شکل در خود گردآوری کرده است.

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد به معنای واقعی کلمه یکی از لوکس ترین هتل های ایران است. این هتل در شمال غربی مشهد واقع شده و تلفیقی از سبک معماری هندی، مصری، رومی، چینی، عربی و نیز معماری پیش و پس از اسلام است. اتاق های این هتل پنج ستاره که با نام های امپریال، کویین، سوییت امپریال، رویال، پنت هاوس اسپا، آینده، دوبلکس پرزیدنتال، ملل، دوبلکس مصر، دوبلکس ایران اسلام، پنت هاوس رم، دوبلکس ایران باستان، دوبلکس هند، دوبلکس عرب، دوبلکس چین، اتاق دو تخته فصل، اتاق سه و چهار تخته نام گذاری شده اند، زیبایی های خیره کننده ای را پیش چشم شما به نمایش می گذارند.

مجموعه کاملی از امکانات سرگرمی و تفریحی در هتلل درویشی مشهد تعبیه شده است. سالن بدنسازی، ماساژ، زیبایی، جکوزی، سونای خشک و بخار، استخر و حمام سنتی؛ فضایی وسیع برای پذیرایی؛ رستوران های آتریوم و روف گاردن، فست فود فیروزه، چایخانه سنتی برکه، سالن صبحانه ارغوان و کافی شاپ های بیلیارد، اسپا و مرکزی از آن دسته اند.

هتل زندیه شیراز

در ادامه مطلب 10 هتل لوکس ایران را بشناسید به هتل زندیه شیراز می رسیم. این هتل پنج ستاره تلفیق هنرمندانه ای از معماری سنتی و مدرن است که در بخش تاریخی شیراز جا خوش کرده است. با اقامت در این هتل می توان از اتاق های دوتخته، سوییت لوکس،سوییت زندیه، سوییت ماه عسل و نیز سوییت بیزینس بهره برد. برای نمونه سوییت زندیه در فضایی بسیار شیک و متفاوت همراه با مبلمان مجلل و دکوراسیون ویژه و بالکن مخصوص آراسته به گل و گیاه و با چشم اندازی بسیار زیبا و بی نظیر از سویی به دروازه قرآن و از سویی دیگر به ارگ زیبای کریمخان می باشد. یک حمام سنتی ایرانی که میزبان قدیمی ترین مراسم سنتی ایرانی ها از حمام عروس و حنابندان تا حمام زایمان است، نیز بخشی از این مجموعه به شمار می رود. مجموعه ورزشی، سالن سمینار، گالری صنایع دستی و آژانس مسافرتی را هم به این مجموعه اضافه کنید تا کلکسیون امکانات رفاهی هتل زندیه کامل شود. علاوه بر این، مهم ترین رستوران هتل، رستوران نگارستان می باشد که با طعم های سنتی از مهمانان خود پذیرایی می کند.

هتل ارگ جدید یزد

اولین شهر خشتی جهان یکی از مجلل ترین هتل های ایران را میزبانی می کند: هتل ارگ جدید که در همسایگی دخمه زرتشتیان قرار گرفته و معماری سنتی و مدرن را با هم ترکیب کرده است. نمای هتل آجر و کاهگل است و درون هتل و اتاق ها معماری مدرن. در 150 اتاق و سوئیت این هتل چهار ستاره بهترین امکانات قرار گرفته است. در هتل ارگ جدید می توانید بهترین تجربه شادی، پذیرایی و حتی همایش و کنفرانس را در تالارهای پذیرایی، رستوران و سالن همایش های آن داشته باشید. سالن بیلیارد و پینگ پنگ، مرکز تجاری، زمین والیبال و آرایشگاه هم در هتل ارگ جدید یزد پیش بینی شده است.

امکان رزرو تمام هتل هایی که در بالا از آنها نام بردیم، در سایت جااینجاس برای شما مهیا شده است. تنها کافیست در بخش مقصد نام هتل مورد نظر خود را وارد کرده و در صفحه هتل به جزئیات قیمت و امکانات توجه کنید و سپس با پرداخت آنلاین، کار رزرو هتل خود را انجام دهید.

برگرفته شده از مقاله سایت: https://jainjas.com/Blog/101/10-هتل-لوکس-ایران-را-بشناسید

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

3 در مورد “10 هتل لوکس ایران را بشناسید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH