شیائومی می نوت 10 پرو با ماژول دوربین 108 مگاپیگسلی عرضه خواهد شد

اکنون می‌دانیم که شیائومی برای برگزاری مراسم رونمایی اسمارت‌فون Mi CC9 پرو در کشور چین طی روز آینده، خود را آماده می‌کند. به‌دنبال برگزاری این رویداد، هندست مذکور تحت‌عنوان می نوت 10 به بازارهای بین‌المللی عرضه خواهد شد. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که شاهد عرضه یک ورژن پرو از گوشی نیز خواهیم بود.

نمونه تصویر ثبت شده توسط دوربین اسمارت‌فون شیائومی می نوت 10 پرو

شعبه‌ای از کمپانی شیائومی در کشور لهستان، تصویری جدید از دوربین یک هندست را در صفحه انجمن Mi منتشر نموده است. این تصویر با هدف نمایش دادن قابلیت‌های دوربین اسمارت‌فون می نوت 10 منتشر شده و در واقع ماهیت وجودی می نوت 10 پرو را تایید می‌کند. پست منتشر شده دارای تصویری با تم هالووین است و کاربران با استفاده از یک لینک Google Drive قادر به دانلود آن با رزولوشن کامل خواهند بود. موضوع جالب‌توجه این‌که داده‌های EXIF فایل نشان می‌دهند که تصویر مذکور با استفاده از دوربین 108 مگاپیکسلی اسمارت‌فون آینده می نوت 10 پرو با گشودگی دیافراگم F/1.7 به ثبت رسیده است. حجم این تصویر بسیار بالا بوده و معادل 71.8 مگابایت است.

اطلاعات EXIF

از مدت‌ها پیش شایعاتی پیرامون هندست می نوت 10 پرو منتشر شد و این دستگاه حتی در وب‌سایت گواهی‌نامه NBTC تایلند نیز با شماره مدل M1910F4S رویت شد. بر اساس گمانه‌زنی‌ها، این محصول کماکان از طراحی و شکل ظاهری مشابه با می نوت 10 (CC9 پرو) بهره خواهد برد؛ اما می نوت 10 پرو با تراشه پرچم‌دار اسنپ‌دراگون 855 پلاس روانه بازار خواهد شد. در حال حاضر هیچ‌گونه اطلاعات دیگری پیرامون این هندست در دست نیست؛ اما به‌زودی و با برگزاری مراسم رونمایی دستگاه احتمالا جزئیات بیش‌تری در رابطه با آن روشن خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH