ساخت یک پیانو با 17 دستگاه اسمارتفون وان پلاس 7T پرو

وان پلاس، چند روز پیش، تصویری را با کپشن «Coming soon» در حساب توییتری خود منتشر کرد که باعث شد خیلی‌ها فکر کنند که شاید شرکت تصمیم دارد اسمارتفون دیگری را معرفی نماید. خب، حدس آنها اشتباه بود، برای اینکه مشخص شد که محصول جدید قرار است یک پیانو باشد.

بله درست متوجه شدید، وان پلاس از یک پیانو به نام OnePlus Phone Piano پرده‌برداری کرده است که شبیه پیانو‌های معمولی نیست، بلکه با استفاده از ۱۷ دستگاه گوشی وان پلاس 7T پرو ساخته شده است.

این گوشی‌ها، برای ایجاد یک کیبورد پیانو بی‌نقص و روان، در امتداد یک خط قرار گرفته‌اند و تکنولوژی نمایشگر ۹۰ هرتزی Fluid Display وان پلاس 7T پرو به پیانیست اجازه خواهد داد تا OnePlus Phone Piano را با روانی هرچه تمام اجرا کند.

بعید به نظر می‌رسد که وان پلاس بخواهد این پیانو را بفروشد، اما اگر شما در انگلیس، فرانسه، آلمان یا فنلاند زندگی می‌کنید، این شانس را خواهید داشت تا آن را بنوازید. در زیر، برنامه تور کوتاه اروپایی وان پلاس را مشاهده می‌کنید:

  • تاریخ 10 نوامبر از ساعت 12 ظهر: انگلیس، لندن، Tate Modern ،Riverbank
  • تاریخ 12 نوامبر از ساعت 10 صبح: فرانسه، پاریس، Champ de Mars ،Place Jacques Rueff
  • تاریخ 14 نوامبر از ساعت 10 صبح: آلمان، برلین، 91541 Rothenburg ob der Tauber ،Herrngasse 1
  • تاریخ 16 نوامبر از ساعت 12 ظهر: فنلاند، هلسینکی، Central Station ،Helsinki Hall

ضمنا Karim Kamar نیز به عنوان پیانیست، وان پلاس را در طول این تور همراهی خواهد کرد. همچنین اگر شما بخواهید آهنگی را تقدیم کسی کنید، وان پلاس آن را برای شما اجرا خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH