ساعت هوشمند آنر مجیک واچ 2 در راه است (به همراه مشخصات و تصاویر احتمالی)

اسمارت‌واچی که پیش از این تبلیغات آن توسط آنر منتشر شده بود، پیش از پایان سال میلادی با نام آنر مجیک واچ 2 (Honor Magic Watch 2) روانه بازار خواهد شد. ظاهرا طرح‌های اولیه این ساعت هوشمند توسط شرکت در اختیار Digital Trends قرار گرفته و این وبسایت نیز دست به انتشار این تصاویر زده است. انتخاب نام آنر مجیک واچ 2 برای این گجت تعجب برانگیز نیست، اما این که اسمارت‌واچ جذاب آنر مجیک واچ جایگزینی خواهد داشت، بسیاری از کاربران را به وجد آورده است.

آنر مجیک واچ 2

از روی طراحی‌های اولیه ساعت هوشمند جدید چینی‌ها می‌توان گفت، این گجت دارای بدنه‌ای 46 میلی‌متری است و صفحه نمایش 2.5D منحنی دارد. در واقع این اسمارت‌واچ از نسل پیشین خود که بدنه‌ای 42 میلی‌متری دارد، بزرگ‌تر است. آنر در گفت‌وگو با Digital Trends بیان کرده است که در تمام مراحل طراحی محصول جدید خود از نظرات و تجربیات متخصصان این زمینه استفاده کرده است. از بین گزینه‌های متعدد، طراحی نهایی شباهتی به مدل پیشین و همچنین هواوی واچ GT2 خواهد داشت. با دقت در تصاویر می‌توان صحت این ادعا را تایید کرد؛ چرا که در حاشیه یکی از طرح‌ها ارقامی نوشته شده و در طرحی دیگر حاشیه تنها مدرج است.

شرکت چینی در طراحی بندهای ساعت نیز از دو طرح مختلف بهره گرفته است و همین امر موجب شده تا برخی گمانه‌زنی‌هایی را در خصوص وجود دو مدل از  آنر مجیک واچ 2 مطرح کنند. این ساعت هوشمند ضمن رفع نیازهای روزانه کاربر، گجت مناسبی نیز برای پیگیری فعالیت‌ها و سلامت کاربر است؛ با این تفاسیر، به احتمال فراوان شاهد حضور نرم‌افزار سلامت هواوی و همچنین سنسور ضربان قلب در این گجت خواهیم بود.

آنر مجیک واچ 2

بر اساس صحبت‌های آنر، کار کردن با صفحه نمایش آنر مجیک واچ 2 لذت‌بخش خواهد بود. صفحه نمایش لمسی این گجت قابلیت‌هایی به مانند یک اسمارتفون خواهد داشت؛ بعلاوه کاربرد دکمه‌های کناری نیز، به عنوان هوم باتون و پرش به برنامه‌هایی که بیشتر مورد استفاده قرار گرفته‌اند، مشخص شده است. از طراحی‌ها چنین بر می‌آید که بند ساعت از جنس سیلیکون باشد، اما به احتمال فراوان در زمان عرضه بندهای مختلفی به همراه ساعت عرضه خواهند شد. به نظر می‌رسد جنس بدنه این گجت ترکیبی از ماده‌ای نرم و فلز پرداخت شده باشد. در خصوص سیستم عامل نیز احتمال حضور نسخه‌ای از LiteOS به کار رفته در واچ GT بسیار بیشتر از سیستم عامل WearOS گوگل است.

شرکت‌های آنر و هواوی، در زمینه ابزارهای پوشیدنی عملکرد چشم‌گیری ندارند و همیشه در لیست پرفروش‌ترین شرکت‌ها در این زمینه، جایگاهی میانه دارند. با توجه به رونمایی آنر از هدفون‌های آنر بند اسپرت و اسپرت پرو، و همچنین ارایه فری‌بادز 3 توسط هواوی، به نظر می‌رسد شرکت چینی برنامه‌های زیادی برای جهش در این بازار دارد. زمان دقیق رونمایی از اسمارت‌واچ آنر مجیک واچ 2 مشخص نیست، اما با توجه به اشاره شرکت (پیش از پایان سال میلادی) برخی ادعا کرده‌اند شاید رونمایی از این گجت در مراسم معرفی اسمارت‌فون آنر V30 5G، در بیست و ششم نوامبر صورت پذیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH