پیداکردن آنفالوورها در اینستاگرام

تیک‌تاک جایگزین اینستاگرام و واتس اپ برای ایرانی‌ها خواهد شد؟

اینستاگرام و تلگرام برای بسیاری از کاربران ایرانی حکم ابزارهای ضروری به منظور ارتباطات روزمره را دارند ولی گویا عملکرد اپلیکیشن جدیدی به نام تیک‌تاک به گونه‌ای بوده که حالا کارشناسان می‌گویند که این اپ به زودی جایگزین اینستاگرام و تلگرام شده و رتبه اول ارتباطات ایرانی‌ها را به خود اختصاص خواهد داد.

به گزارش آی‌تی‌رسان، شبکه اجتماعی تیک‌تاک که چند وقتی است حتی توانسته به تبلیغ بسیاری از اکانت‌های اینستاگرامی راه پیدا کند، با دسترسی به 1.5 میلیارد کاربر در سرتاسر دنیا به یکی از پرطرفدارترین اپ‌های ارتباطی تبدیل شده است. این اپلیکیشن حالا حائز رتبه سوم در بین شبکه‌های اجتماعی بوده و بعید نیست که به زودی بتواند جایگزین واتس اپ و فیس‌بوک‌مسنجر شود.

برای اینکه به موفقیت بی‌نظیر این اپلیکیشن پی ببرید، باید بدانید که رتبه‌های بعد از تیک‌تاک متعلق به فیس‌بوک، اینستاگرام، شیرایت (Share It)، یوتیوب، لایک ویدئو، نتفلیکس، اسنپ‌چت، اسپاتیفای، مرورگر اینترنتی ‌UC browser، بیوگو، هات‌استار، یوتیوب موزیک، پیکس‌آرت فوتو استودیو، ام‌ایکس پلیر، اوبر، توییتر و آمازون بوده و این نام‌های بزرگ در مقابله با این اپ جدید شکست خورده‌اند.

بررسی‌ها از فضای شبکه‌های اجتماعی مورد استفاده ایرانی‌ها نیز نشان می‌دهد که به زودی به یکی از اپ‌های پرطرفدار تبدیل خواهد شد و حتی تنه به تنه اینستاگرام پیش خواهد رفت. به همین دلیل است که بعضی از کارشناسان حوزه بازاریابی دیجیتال معتقدند که کسب و کارهای مختلف باید به سمت استفاده از این اپ جدید اما متفاوت نسبت به اینستاگرام و واتس اپ و تلگرام حرکت کنند.

4 در مورد “تیک‌تاک جایگزین اینستاگرام و واتس اپ برای ایرانی‌ها خواهد شد؟”

  1. کدوم دکتری این مطلبو نوشته ؟ تیک تاک خیلی وقته کاربرای ایرانی رو بن کرده ک نتونن از برنامه ش استفاده کنن

    1
    24
    1. دوست عزیزم اولا عرض سلام.
      دوما اینکه ما میدونیم که اصلا با آی پی ایران در دسترس نیست ولی طبیعتا قبول دارید با فیلترشکن هایی که برای اپ های دیگه روشن میشن، کاربران ایرانی، کاربر با لوکیشن ایران محسوب نمیشن!!!
      و با همین وضعیت الان کاربران بسیار زیادی در ایران داره که حتی بعضی از آژانس های تبلیغاتی روی این اپ دارن کار می کنن.

      2
      11
  2. و مدتی بعد دوباره به سرنوشت تلگرام و غیره دچار خواهد شد . و این قضیه کوچ ایرانیان از یک پیامرسان به پیامرسان بعدی تا قیامت ادامه خواهد یافت

    3
    36

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH