ترافیک داخلی

رکورد استفاده از ترافیک داخلی شکسته شد!

ترافیک داخلی با عبور از 750 گیگابیت بر ثانیه توانسته یک رکورد جدید را به ثبت برساند که این اتفاق در روزهای قطعی اینترنت رخ داده است. این صحبتی که فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی به آن اشاره می‌کند و از وصل کامل اینترنت در آینده نزدیک خبر می‌دهد.

به گزارش آی‌تی‌رسان، ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی که صبح امروز در مراسم آغاز به کار بنیاد ملی کارآفرینی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاک‌چین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء حضور داشت، در مصاحبه‌ای عنوان کرد که اتصال اینترنت در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

وی در این مصاحبه گفت: تصمیم قطعی اینترنت بر اساس تصمیمات امنیتی بوده و در جلسه‌ای که امروز برگزار خواهد شد، موضوع رفع این مشکل مورد بررسی قرار می‌گیرد. در صورتی که شبکه ملی پرقدرتی داشتیم، قطعا ضرر و زیان کسب و کارها نیز کم می‌شد ولی امیدواریم این قطعی باعث شده باشد تا همکارانمان در وزارت ارتباطات، تمهیدات لازم را برای ارتقای شبکه ملی اطلاعات کشور اتخاذ نمایند.

فیروزآبادی در ادامه افزود: در بحث پیام‌رسان ملی نیز دچار کمبود هستیم ولی در همین مدت این پیام‌رسان‌ها با استقبال خوبی روبرو شدند و در بخش‌های دیگر نیز شاهد اقبال مردم به خدمات داخلی بودیم ولی کیفیت کار این خدمات داخلی همانند مشابه خارجی آنها نبوده است؛ اما شاهد این بودیم که مردم با متانت و صبوری از این خدمات‌دهندگان داخلی استفاده کردند.

دبیر شورای عالی فضای مجازی در پایان با اشاره به ثبت رکورد جدید در ترافیک شبکه داخلی گفت: ما در این مدت شاهد رکورد 750 گیگابیت بر ثانیه بودیم که در شبکه داخلی کشورمان به ثبت رسید و این نشان از چند برابر شدن استفاده از این شبکه است.

1 در مورد “رکورد استفاده از ترافیک داخلی شکسته شد!”

  1. عاشق ایران

    شرف هم چیز بسیار بسیار خوبی است. به خودم افتخار میکنم که همچین انسان های با شرفی برام تصمیم میگیرند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH