رندرهای گلکسی S11 حکایت از چیدمان مستطیلی‌ شکل برای دوربین دارند

سامسونگ هنوز چند ماه تا معرفی گوشی گلکسی S11 خود زمان دارد، اما افشاگران تا آن‌موقع بیکار ننشسته‌اند و ما می‌توانیم اولین رندرهای CAD این هندست را ببینیم. هیجان‌انگیزترین بخش این گوشی، ست‌آپ دوربین پشت است که به نظر می‌رسد سنسورهای زیادی در داخل یک ماژول مستطیلی‌شکل، مشابه آنچه که بر روی گلکسی M30s ارایه شده بود، وجود خواهند داشت.

محل جاگیری دوربین سلفی نیز تغییر کرده و مانند گوشی‌های گلکسی نوت 10 به وسط منتقل شده است.

گلکسی S11

انتظار می‌رود که اسمارتفون‌های گلکسی S11، گلکسی S11e و گلکسی S11 پلاس به ترتیب دارای نمایشگرهایی به ابعاد ۶.۷، ۶.۴ و ۶.۹ اینج باشند. ضمن اینکه گفته می‌شود هر سه مدل دارای نسخه‌های 5G نیز خواهند بود.

ست‌آپ دوربین مستطیلی‌شکل گلکسی S11 قرار است میزبان چهار سنسور باشد که به‌گفته وب‌سایت OnLeaks، به احتمال زیاد شاهد یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک سنسور پریسکوپ با زوم 5x در آنجا خواهیم بود. با این‌حال درباره بقیه سنسورها هنوز اطلاعاتی در دست نیست.

انتظار می‌رود که گوشی‌های سری گلکسی S11 مجهز به پنل‌های Dynamic AMOLED باشند و از فناوری‌های +HDR10 و +QHD و همچنین نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کنند.

در داخل دستگاه‌ها نیز برای اکثر بازارها از چیپست اگزینوس 990 استفاده خواهد شد و برای چین و آمریکا قرار است از اسنپ‌دراگون 865 استفاده گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH