برنامه هواوی برای فروش 7 میلیون اسمارتفون میت 30 در دو ماه!

هواوی دیروز یک رویداد بزرگ در شهر شانگهای چین داشت که در آن از تبلت میت‌پد پرو خود رونمایی کرد. Richard Yu، مدیر اجرایی هواوی، در سخنرانی امروز خود افشا کرد که شرکت برای فروش بیش از ۷ میلیون گوشی سری میت 30 برنامه‌ریزی کرده که در مقایسه با سری میت 20 نشان‌دهنده رشد فوق‌العاده ۷۵ درصدی است.

هواوی در حال‌حاضر اسمارتفون‌های سری میت 30 را عمدتا در داخل خود چین عرضه می‌کند؛ هرچند که در بازارهای آسیا پاسیفیک نیز می‌توان آن‌ها را پیدا کرد. با وجود این، فروش ۷ میلیون دستگاه در دو ماه اول، آن‌هم با توجه به شرایط کنونی شرکت، مطمئنا کار بزرگی خواهد بود.

هواوی میت 30

لازم به ذکر است که این تعداد، شامل گوشی‌های هواوی میت 30، میت 30 پرو، میت 30 5G، میت 30 پرو 5G و میت 30 RS پورشه دیزاین می‌شود.

موفقیت هندست‌های میت 30 دو دلیل اصلی دارد؛ یکی اینکه این گوشی‌ها در داخل خود چین، به‌خاطر حس میهن‌پرستی چینی‌ها، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده‌اند و دوم اینکه این خانواده با داشتن برچسب‌های قیمتی متنوع توانسته است همه ذائقه‌ها را پوشش بدهد. در حال‌حاضر، هیچ‌کس نمی‌داند آیا هواوی قادر به کسب مجوز همکاری با گوگل خواهد شد یا نه. بنابراین فقط گذشت زمان مشخص خواهد کرد که آیا سری میت 30 در بازارهایی مثل اروپا یا هند موفق خواهد بود یا نه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH