حالت زامبی Call of Duty: Mobile

توضیحات اکتیویژن در خصوص کنترلر و حالت جدید زامبی Call of Duty: Mobile

همانطور که انتظار می‌رفت، اکتیویژن دو ویژگی جدید برای بازی مشهور خود Call of Duty: Mobile معرفی کرد؛ پشتیبانی از کنترلر و حالت پر طرفدار زامبی. شرکت آمریکایی عنوان کرد این دو قابلیت از بیست و پنجم نوامبر (چهارم دی ماه) به صورت رسمی در قالب یک به‌روزرسانی بر روی بازی عرضه خواهد شد.

حالت زامبی Call of Duty: Mobile

در پستی که چندی پیش به صورت رسمی منتشر شد، اکتیویژن برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های آپدیت بزرگ این بازی را معرفی کرد. اگر شما هم از جمله کسانی هستید که به شدت منتظر حالت زامبی بازی هستید، باید عنوان کرد برای بازی کردن این حالت باید به سطح پنج رسیده باشید. نقشه‌ای هم مخصوص این حالت قابل دانلود خواهد بود. و اما برخی از ویژگی‌های مهم این حالت از بازی:

  • در این حالت می‌توان یک تا سه نفره بازی کرد.
  • بازیکن و هم بازی‌اش، بازی را با یک پیستول و چاقو آغاز می‌کنند. این دو سلاح برای مبارزه با ارتشی از زامبی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • پس از آسیب دیدن کاراکتر بازی اگر تا پنج ثانیه آسیبی نبینید، خط سلامت دوباره پر می‌شود.
  • حملات زامبی‌ها می‌تواند از طریق پنجره صورت بگیرد؛ پس با تخته‌بندی پنجره می‌توان جلوی پیشرفت آنها را گرفت. برای این کار کافی است شخصیت را کنار پنجره برد.
  • تخته‌بندی پنجره و کشتن زامبی‌ها دو راه رایج برای به دست آوردن امتیاز در این بازی است. این امتیازها در ادامه کارایی فراوانی خواهند داشت.

در کنار حالت کلاسیک بازی Call of Duty: Mobile، در حالت زامبی حالتی تحت عنوان Raid Mode نیز وجود دارد. در این حالت بازیکن با هجوم تعداد زیادی از زامبی‌ها مواجه شده و پس از کشتن آنها نوبت غول آخر می‌شود. حالت Raid می‌تواند در دو شکل از سختی انجام شود: حالت نرمال با هشت مرحله و حالت قهرمانانه با 12 مرحله.

حالت زامبی Call of Duty: Mobile

قابلیت مهم دیگر Call of Duty: Mobile مربوط به پشتیبانی از کنترلر می‌شود. به لطف آخرین به‌روزرسانی، این بازی از کنترلر DualShock 4 کنسول سونی و همچنین ایکس‌باکس وان پشتیبانی می‌کند. البته باید گفت این بازی از تمامی کنترلرهای PS4 به جز نسل اول، پشتیبانی خواهد کرد. بر اساس صحبت‌های اکتیویژن، احتمال آن وجود دارد که در آینده و از طریق آپدیت‌های بیشتر، کنترلرهای دیگری نیز توسط بازی پشتیبانی شوند.

به یاد داشته باشید که کنترلرها تنها هنگام بازی فعال خواهند شد؛ به عبارت دیگر، برای حرکت در منوهای بازی همچنان باید از اسمارت‌فون استفاده کنید. همچنین، گیمرهایی که از کنترلر استفاده می‌کنند، با هم بازی خواهند کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH