جانی آیو

جانی آیو به صورت رسمی از اپل جدا شد

حالا دیگر جانی آیو به صورت رسمی برای اپل کار نمی‌کند. از تابستان گذشته، خبرهای جدایی سرپرست طراحان محصولات اپل منتشر شده بود، اما تصویر آیو تا دیروز به عنوان یکی از مدیران ارشد کوپرتینویی‌ها در وبسایت شرکت وجود داشت. در هر صورت، همانطور که در پایین مشاهده می‌کنید، تصویر مربوط دچار تغییراتی شده است.

جانی آیو

آیو شرکت طراحی LoveFrom را با همکار و دوست قدیمی خود مارک نیوسون راه‌اندازی کرده است. نکته جالب این است که اپل به عنوان یکی از مشتریان این شرکت شناخته می‌شود. به عبارت دیگر، ظاهرا همکاری اپل با آیو هنوز هم کاملا قطع نشده است. در حال حاضر اطلاعاتی در خصوص جانشینی آیو وجود ندارد.

با انتشار مطالب مختلف در خصوص تغییرات اساسی در طراحی آی‌فون 12 و همچنین کار شرکت بر روی طراحی و تولید یک اسمارت‌فون خم‌شدنی، باید گفت جانی آیو در یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخ اپل از این شرکت جدا شد. البته شرکت عظیمی مانند اپل مطمئنا برنامه‌های فراوانی برای کوچک‌ترین تغییرات خود دارد. با این وجود، خود کوپرتینویی‌ها هم به خوبی می‌دانند که فعالیت این شرکت حداقل تا یک سال آینده در زمینه طراحی محصولات، زیر ذره‌بین خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH