گلکسی فولد 2

باتری‌های دوگانه گلکسی فولد 2 تاییدیه SafetyKorea را دریافت کردند

اخبار جدیدی درباره گلکسی فولد 2 منتشر شده است. سامسونگ در ماه گذشته از تلفن هوشمند تاشو خود با نام گلکسی W20 5G رونمایی کرد. ما انتظار داشتیم که این تلفن از طراحی کاملا جدیدی بهره ببرد، اما با معرفی آن متوجه شدیم که با نسخه بهبودیافته گلکسی فولد روبه‌رو هستیم.

تفاوت‌های کمی بین گلکسی W20 و گلکسی فولد وجود دارد؛ اسمارتفون تاشو جدید سامسونگ از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 855 پلاس استفاده کرده و قابلیت اتصال به شبکه 5G را نیز دارد. اما هم‌اکنون به لطف تاییدیه دو باتری که در وب‌سایت آژانس SafetyKorea موجود است، می‌توان اطلاعات دقیق‌تری را درباره جانشین جدید گلکسی فولد دریافت کرد.

درست همانند نسخه اول گلکسی فولد، انرژی سخت‌افزار جانشین آن نیز توسط دو باتری جداگانه تامین خواهد شد، اما این بار، باتری‌های مورد بحث ما دارای ظرفیت‌های مختلفی هستند. باتری کوچکتر نسخه جدید گلکسی فولد با ظرفیت 900 میلی‌آمپر و شماره مدل EB-BF701ABY موفق به دریافت تاییدیه‌های مربوطه شده است.

جایگاه باتری گلکسی فولد

به عنوان یادآوری باید بگوییم که باتری نسخه اول گلکسی فولد از دو سلول با ظرفیت‌های 2135 و 2245 میلی‌آمپر استفاده می‌کرد که ترکیب آن‌ها ظرفیت 4380 میلی‌آمپری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. به هرحال، در این مرحله هیچ خبری درباره ظرفیت سلول دوم باتری گلکسی فولد 2 منتشر نشده است و ما نمی‌دانیم که این سلول چقدر بزرگتر خواهد بود.

طبق اخبار و شایعات منتشر شده درباره گلکسی فولد 2 می‌دانیم که تلفن تاشو جدید سامسونگ با کد “Bloom” و شماره مدل SM-F700F شناخته می‌شود. هیچ اطلاعاتی در رابطه با مشخصات فنی و طراحی آن نیز وجود ندارد.

البته، ما حدس می‌زنیم که این تلفن با طراحی عمود تاشو (Clamshell) همراه اسمارتفون‌های سری گلکسی S11 معرفی شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH