شیائومی ردمی K30

تصاویر تبلیغاتی اسمارتفون شیائومی ردمی K30 منتشر شدند

اسمارتفون شیائومی ردمی K30 در تاریخ 10 دسامبر (19 آذر) به بازار عرضه خواهد شد. تاکنون، اطلاعات زیادی درباره تلفن جدید شیائومی منتشر شده است. اخیرا نیز تصاویر تبلیغاتی این تلفن در فضای مجازی قرار گرفته‌اند تا با طراحی کلی ردمی K30 آشنا شویم.

برای بزرگنمایی برروی تصویر کلیک کنید

برند ردمی دو تصویر تبلیغاتی مربوط به هندست مورد بحث را در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشته است. در یکی از این تصاویر به سنسور اثرانگشت در کنار بدنه موبایل و در تصویر دیگر نیز به پشتیبانی از شبکه 5G استاندارد (SA) و غیراستاندارد (NSA) اشاره شده است.

برای بزرگنمایی برروی تصویر کلیک کنید

هندست ردمی K30 از تراشه اسنپدراگون 730G بهره خواهد برد. مدل پرو این دستگاه نیز همراه با تراشه قدرتمند اسنپدراگون 855 پلاس به فروش می‌رسد.

در این میان، پوستر دیگری از ردمی K30 منتشر شده است که نشان می‌دهد نسخه قرمز رنگ این تلفن نیز در کنار رنگ بنفش (Lavender) به بازار عرضه خواهد شد.

برای بزرگنمایی برروی تصویر کلیک کنید

به عنوان یادآوری باید گفت که هندست جدید ردمی از یک دوربین سلفی دوگانه که در صفحه‌نمایش حفره‌دار تعبیه شده است، بهره می‌گیرد. هم‌چنین، دوربین اصلی آن نیز با کیفیت 64 مگاپیکسل در پشت بدنه قرار دارد که احتمالا یک لنز الترا‌واید 12 مگاپیکسل و لنز تله‌فوتو 8 مگاپیکسل نیز در آن مجموعه تعبیه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH