ردمی بوک 13 با حواشی باریک و پردازنده‌های نسل دهمی اینتل عرضه می‌شود

بالاخره پس از انتظاری طولانی اخیرا شاهد رونمایی از هندست‌های سری ردمی K30 بودیم. ردمی در کنار معرفی این هندست‌ها از یک اولترابوک پرزرق و‌برق نیز رونمایی کرد. این محصول از نمایشگری با حواشی باریک، بدنه فلزی یکپارچه و بادوام، باتری 40 وات‌ساعتی و پردازنده‌های نسل دهمی اینتل بهره می‌گیرد. ردمی بوک 13 با ابعادی کاملا جمع‌وجور روانه بازار می‌شود؛ به گونه‌ای که از یک برگه A4 باریک‌تر بوده و تنها 1.23 کیلوگرم وزن دارد.

در بخش خارجی دستگاه شاهد به‌کارگیری یک پنل 13.3 اینچی IPS با رزولوشن فول اچ‌دی و نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه 89 درصدی هستیم. حواشی قسمت‌های فوقانی و جانبی نمایشگر بسیار باریک هستند؛ اما حاشیه تحتانی صفحه‌نمایش اندکی بزرگ‌تر بوده و از برند RedmiBook میزبانی می‌کند.

ردمی بوک 13 به‌صورت استاندارد از پردازنده‌های Core i5-10210U یا Core i7-10510U ساخت اینتل به‌همراه 8 گیگابایت رم DDR4 و 512 گیگابایت حافظه SSD بهره می‌گیرد. هر 2 مدل با پردازنده‌های i5 و i7، پردازنده گرافیکی انویدیا جیفورس MX250 و 2 گیگابایت حافظه VRAM از نوع GDDR5 روانه بازار می‌شوند. بعلاوه ورژن پایه مجهز به پردازنده i5 و تراشه گرافیکی یکپارچه نیز در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

از جنبه درگاه‌های ورودی و خروجی بایستی خاطرنشان کرد که ردمی بوک 13 با 2 عدد پورت USB 3.1، یک درگاه HDMI با اندازه کامل، جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون و یک پورت شارژ اختصاصی ارایه خواهد شد. باتری 40 وات‌ساعتی محصول از فناوری شارژ سریع 1C پشتیبانی نموده و تا 11 ساعت شارژدهی خواهد داشت.

از جنبه نرم‌افزاری نیز این اولترابوک با سیستم‌عامل ویندوز 10 Home و پکیج Office Student edition به‌صورت پیش‌فرض عرضه خواهد شد. بعلاوه شیائومی به منظور تسهیل فرآیند انتقال فایل میان لپ‌تاپ و اسمارت‌فون‌های شیائومی، قابلیتی موسوم به انتقال اشتراکی را ارایه نموده است.

قیمت‌گذاری ورژن پایه ردمی بوک 13 با تراشه گرافیکی یکپارچه از 4199 یوان (597 دلار) آغاز می‌شود؛ در حالی‌که مدل مجهز به پردازنده i5 و پردازنده گرافیکی جیفورس MX250 با قیمت‌گذاری 4499 یوان (640 دلار) به فروش خواهد رفت. مدل مجهز به پردازنده i7 نیز با برچسب قیمتی 5199 یوان (739 دلار) در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. بر اساس برنامه‌ریزی زمانی، پیش‌فروش این محصول از امروز آغاز می‌شود؛ در حالی‌که فروش رسمی آن در کشور چین از روز 12 دسامبر شروع خواهد شد. پیرامون عرضه احتمالی ردمی بوک 13 در بازارهای بین‌المللی هنوز هیچ‌گونه توضیحی ارایه نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH