احتمال استفاده تلفن تاشو سامسونگ گلکسی فولد 2 از نمایشگر UTG قوت گرفت

در ماه گذشته اطلاعاتی درباره تلفن تاشو سامسونگ گلکسی فولد 2 منتشر شد که نشان می‌داد سامسونگ از یک فناوری کاملا جدید برای صفحه‌نمایش این تلفن استفاده خواهد کرد. باتوجه به این موضوع که سامسونگ در مرحله توسعه و تولید هندست گلکسی فولد 2 قرار دارد، طبیعی است که قبل از شروع، حق ثبت اختراع و اقدامات قانونی را نیز انجام دهد. امروز نیز اداره مالکیت معنوی اروپا (EUIPO) حق ثبت اختراع جدیدی را به ما نشان می‌دهد که برنامه‌های سامسونگ برای تولید گلکسی فولد 2 را تایید می‌کند.

لایه انعطاف‌پذیر هندست تاشو جدید سامسونگ، UTG نام دارد که مخفف عبارت Ultra-Thin Glass (شیشه فوق‌العاده نازک) است. استفاده کاربردی این لایه در سایت EUIPO برای تولید انواع لوازم الکترونیکی و نمایشگر‌ها عنوان شده است، ولی ما حدس می‌زنیم که مورد اصلی استفاده به تلفن‌های هوشمند مرتبط می‌شود.

شایعات مطرح شده نیز نشان می‌دهند که مدل جدید گلکسی فولد از لایه UTG بهره خواهد گرفت تا مشکلات مدل قبلی گلکسی فولد، مانند مقاومت ضعیف آن را برطرف کند.

نمایشگر UTG در برابر خراش مقاومت بسیار زیادی دارد، زیرا از لحاظ فنی یک پنل شیشه‌ای است و هیچ احتیاجی به لایه محافظ اضافی ندارد. تخمین زده می‌شود که ضخامت آن به 30 میکرومتر (ضخامت موهای انسان) تا 100 میکرومتر برسد.

البته، نباید از نکات منفی پنل UTG نیز به راحتی عبور کرد؛ تولید این پنل بسیار سخت و گران است، هرچند که شایعات نشان می‌دهند که گلکسی فولد 2 ارزان‌تر از گلکسی فولد خواهد بود. در این میان، احتمال می‌دهیم که این تلفن به عنوان رقیب جدی تلفن تاشو موتورولا Razr 2019 وارد بازار شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH