هدفون هواوی نوابادز و احتمالا محصولات دیگری تحت برند نوا در راه هستند

براساس یک پتنت جدید که در اداره مالکیت فکری اروپا (EUIPO) به ثبت رسیده، هواوی احتمالا به‌دنبال اضافه کردن یک محصول دیگر به نام هدفون نوابادز (NovaBuds) به اکسسوری‌های هوشمند خود است. این شرکت چینی هم‌اکنون هدفون بی‌سیم فری‌بادز 3 را در بسیاری از بازارهای دنیا از جمله اروپا به فروش می‌رساند. این در حالی است که بعد از اعمال تحریم‌های آمریکا علیه هواوی، این اکسسوری‌ها و همچنین برخی از گوشی‌های هوشمند شرکت با مشکلات زیادی در رابطه با فروش مواجه شده‌اند.

بنابراین کمی مایه شگفتی است که ببینیم شرکت با وجود همه این مشکلات می‌خواهد یک ایربادز دیگر روانه بازار کند. با این‌حال، ماجرا می‌تواند عمیق‌تر از این باشد. طبق گفته‌های چندین منبع آگاه، «نوا» احتمالا یک برند کاملا مجزا در آینده خواهد بود؛ برندی که می‌تواند مرتبط با اکسسوری‌های هوشمند (هدفون‌ها و پوشیدنی‌ها) ارزان‌‌تر باشد. حداقل این چیزی است که در شایعات شنیده می‌شود.

البته احتمال وجود برند مجزایی تحت عنوان نوا، صرفا در حد حدس‌وگمان است؛ به‌ویژه اینکه، در پتنت EUIPO شاهد نام هواوی بر روی محصول هستیم. ضمن اینکه ما در حال‌حاضر اطلاعات بسیار کمی در اثبات یا رد این ادعا که نوابادز یک محصول ارزان‌تر خواهد بود در اختیار داریم. پتنت مذکور، دسته‌بندی کلاس 9 را برای نوابادز در نظر گرفته است. این کلاس شامل محصولاتی مانند هدفون‌ها، ایرفون‌ها، هدست برای بازی‌های واقعیت مجازی، هدفون برای گوشی‌های موبایلی و موارد دیگر می‌شود.

به‌هرحال باید منتظر ماند و دید شرکت چه برنامه‌هایی در سر دارد و ما هم به محض کسب اطلاعات بیشتر درباره نوابادز و احتمالا برند نوا، شما را در جریان آن خواهیم گذاشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH