تلویزیون بدون حاشیه سامسونگ

اولین تلویزیون بدون حاشیه کامل توسط سامسونگ در نمایشگاه CES 2020 معرفی خواهد شد

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که شرکت سامسونگ در نمایشگاه CES 2020 شهر لاس‌وگاس از تلویزیون بدون حاشیه خود با کیفیت بسیار عالی رونمایی خواهد کرد. به نظر می‌رسد که این تلویزیون در نوع خود به عنوان اولین مدل در این نمایشگاه معرفی می‌شود.

طبق گزارش‌های منتشر شده، تعدادی از مدیران ارشد سامسونگ، مانند کیم هیون سئوک محصول جدید خود را به عنوان نقطه عطفی در زمینه محصولات سرگرمی معرفی کرده‌اند، البته این افراد به نام تلویزیون خود هیچ اشاره‌ای نکردند، در این میان به راحتی می‌توان متوجه شد سامسونگ از ماه فوریه قصد دارد تا تولید انبوه تلویزیون خود را آغاز کند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تلویزیون سامسونگ که باعث متمایز شدن آن از سایر برند‌ها می‌شود، نمایشگر بدون حاشیه آن بوده که بدنه اطراف تلویزیون با کمترین میزان دید به صفحه‌نمایش نزدیکتر شده و باعث به وجود آمدن نمایشگر یکپارچه شده است.

سامسونگ این ویژگی را برای تلویزیون‌های 65 اینچ و بزرگتر توسعه داده است. کره‌ای‌ها با نزدیک کردن پنل نمایشگر و بدنه به این مهم دست یافته‌اند، این فرآیند توسط قطعات شرکت مهندسی Shinsegye و سایر تامین‌کنندگان محلی، مانند شرکت Taewha Precision انجام شده و سامسونگ با این شرکت‌ها همکاری کرده است.

تلویزیون دیواری سامسونگ که از فناوری microLED استفاده می‌کند

به گفته یکی از توسعه‌دهندگانی که برروی تلویزیون جدید سامسونگ کار می‌کند، این محصول برخلاف تلویزیون‌های بدون حاشیه موجود در بازار که هنوز هم حاشیه‌های کوچکی در اطراف خود دارند، هیچ حاشیه‌ای نداشته و مقدار آن به صفر رسیده است. این شخص اذعان کرد که سامسونگ تاکنون تنها شرکتی بوده که این “طراحی افراطی” را به مرحله تولید رسانده است.

البته، این منبع آگاه در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد که مهندسان و مقامات بخش نمایش تصویر شرکت سامسونگ باتوجه به جدا شدن پنل و بدنه اصلی، نگرانی‌هایی درباره عیب‌های ساختار کلی تلویزیون دارند. متاسفانه، جزییات و مشخصات دیگری درباره تلویزیون بدون حاشیه سامسونگ وجود ندارد و باید تا زمان معرفی آن در نمایشگاه CES 2020 منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH