سامسونگ در جریان همایشی محرمانه از یک اسمارت‌فون تاشو جدید رونمایی خواهد کرد

اکنون به‌نظر می‌رسد که راهبرد گوشی تاشوی سامسونگ به سوی تولید یک محصول میان‌رده با تمرکز بر مقوله حمل‌پذیری هدایت شده است؛ محصولی که ظاهرا در فصل بهار عرضه می‌شود. در ادامه یک پرچم‌دار تاشونده از محور عمودی (همانند گلکسی فولد و هندست جانشین آن یعنی گلکسی فولد 2) نیز احتمالا طی 6 ماهه دوم سالیان آینده عرضه خواهد شد.

اکنون این پرسش مطرح می‌شود که نمایشگرهای اولد انعطا‌ف‌پذیر، پنل‌های جمع‌شونده و کشویی امکان به‌کارگیری کدام الگوهای طراحی را در آینده فراهم خواهند کرد؟ رسانه‌های کره‌ای امروز گزارش دادند که سامسونگ با برگزاری یک همایش خصوصی قصد دارد طرح مفهومی یک گوشی با نمایشگر کشویی را در معرض دید مشتریان بالقوه خود قرار دهد.

غول کره‌ای در جریان برگزاری دوره‌های گذشته نمایشگاه CES نیز دست به اقدام مشابهی زده بود و میزان اقبال عمومی به هندست‌های تاشو را مورد ارزیابی قرار داد. این محصولات نهایتا جنبه عملیاتی پیدا کردند؛ لذا هندست کشویی جدید سامسونگ نیز احتمالا در برخی مناطق به فروش خواهد رفت. در واقع سامسونگ پیش‌تر و ضمن برگزاری نمایشگاه SID در سال 2016 از یک نمایشگر جمع‌شونده رونمایی کرد. لذا اکنون فناوری مذکور احتمالا بایستی به سطوح بالاتری از بلوغ رسیده باشد.

پتنت گوشی سامسونگ مجهز به نمایشگر کشویی

اما ظاهر این محصول به چه شکل است؟ یکی از هنرمندان خبره وب‌سایت LetsGoDigital تصاویری از پتنت کشویی جدید سامسونگ را ترسیم نموده است. این تصاویر به‌وضوح نشان‌د‌هنده نحوه عملکرد مکانیسم کشویی گوشی هستند. سامسونگ در راستای ارایه یک ایده جایگزین برای الگوی طراحی کشویی افقی اقدام به ثبت پتنت مکانیسم کشویی عمودی برای گوشی‌های مجهز به نمایشگر جمع‌شونده نموده است. بنابراین امروز سامسونگ در جریان همایش محرمانه خود احتمالا از 1 یا 2 محصول جدید رونمایی خواهد کرد.

جهت کسب اطلاعات بیش‌تر پیرامون پتنت جدید سامسونگ ناچارا بایستی منتظر بمانیم. با این‌حال بررسی تصاویر فوق احتمالا به فهم سازوکار عملکرد هندست‌های آینده سامسونگ کمک خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH