بررسی ویدیویی دوربین هواوی Y9 پرایم 2019

هواوی Y9 پرایم 2019 با اینکه یک گوشی میان رده محسوب می‌شود، اما از نظر تجهیزات عکس‌برداری و فیلم‌برداری، می‌تواند خودش را در حد و اندازه یک محصول بالا رده و نزدیک به پرچم‌ دار هم جای بدهد. این گوشی با استفاده از هوش مصنوعی در کنار سه دوربین اصلی و تک دوربین سلفی پاپ آپ، گزینه مناسبی برای علاقه‌مندان به حساب می‌آید.

این محصول هواوی با ارایه یک دوربین سه‌گانه به خوبی توانسته تا انتظارات را در این بخش برآورده کند. سه سنسور موجود بر روی گوشی به ترتیب 16، 8 و 2 مگاپیکسل خروجی دارند که از نظر آماری چندان خاص به نظر نمی‌رسند ولی خروجی نهایی آن‌ها بسیار مناسب و خوب است. حسگر 16 مگاپیکسلی برای برداشت تصاویر اصلی با F/1.8 طراحی شده و سنسور 8 مگاپیکسلی برای تصاویر اولتراواید یا بسیار عریض مورد استفاده قرار می‌گیرد، در نهایت هم دوربین 2 مگاپیکسلی به عنوان حسگر عمق تصاویر ظاهر می‌شود.

دوربین سلفی هواوی Y9 پرایم 2019 یکی از ویژگی‌های منحصر به‌فرد این محصول است که به‌صورت پاپ آپ و موتوردار باز شده و در حالت عادی، اثری از آن در گوشی نمی‌بینید. هواوی حسابی به مقاومت این ماژول توجه کرده و تا 100 هزار بار استفاده از این دوربین پاپ آپ را تضمین می‌کند.

در ادامه و نگاه نزدیک به دوربین این گوشی جوان پسند هواوی با ما همراه باشید.

1 در مورد “بررسی ویدیویی دوربین هواوی Y9 پرایم 2019”

  1. میلاد خوش‌خلقت

    سپاس و خسته نباشید.

    با توجه به قیمت آن، محصول میان‌رده مناسبی است; رم بالا، فضای بالا، نمایشگر بزرگ و خوب و واضح، باتری پایدار، دوربین خوب، پردازشگر مرکزی و گرافیکی خوب، پشتیبانی از LTE، وزن مناسب، صدای اسپیکر بلندی هم دارد.
    از نظر نرم‌افزاری با اندروید ۹ ارایه می‌شود و قابل ارتقا به نسخه ۱۰ آن است. به نظر یک پکیج مناسب و درخور نیاز روزانه است.
    نظر کاربران ایرانی و غیر ایرانی در مورد این گوشی در کل مثبت بوده است، زیرا جدا از آنکه توانسته تجربه‌ای مناسب و راضی‌کننده به آنان هدیه کند، با قیمت خوبی عرضه شده است.

    2
    7

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH