اپل واچ

برنامه جدید اپل واچ به ورزشکاران پاداش می‌دهد

اپل برنامه‌ای جدید را برای ساعت‌های اپل واچ خود راه‌اندازی کرده است. طی این برنامه، کسانی که به باشگاه می‌‎روند، اگر بتوانند که به هدف‌های از پیش‌ تعیین‌شده دست یابند، پاداش‌های ویژه‌ای را دریافت خواهند کرد. Apple Watch Connected تخفیف‌هایی را در زمینه عضویت باشگاه، گیفت‌کارت‌های شرکت‌های اپل و نایک و کمک مالی به ابتکار عمل‌ها ارایه کرده و همچنین فرصتی را جهت جبران هزینه خرید اپل واچ سری 5 (Apple Watch Series 5) نیز فراهم می‌آورد. هر باشگاهی اهداف و چالش‌های خاص خود را دارد، اما در حال حاضر نمونه‌های روشنی از این اهداف و چالش‌ها وجود ندارند. 

اپل واچ

خود این برنامه بر سیستم Apple GymKit تکیه دارد. Apple GymKit جهت برقراری ارتباط میان دستگاه‌های سازگار و ساعت‌های هوشمند این شرکت، از NFC استفاده می‌کند. پس از فرآیند جفت‌سازی، جهت به دست آوردن اطلاعات دقیق‌تر، شما می‌توانید اطلاعات مربوط به تمرینات خود را همگام‌سازی کنید. برنامه Watch Connected در حال حاضر از برندهای YMCA ،Crunch fitness ،Basecamp fitness و Orangetheory fitness در ایالات‌متحده پشتیبانی می‌کند. فعلا سخنی از عرضه جهانی این ویژگی به میان نیامده است.

اپل واچ

اپل همچنین طرحی را از وسایل اصلی باشگاه که در آینده به برنامه Connected خواهند پیوست، ارایه داده است. این طرح‌ها شامل: آیفون و اپلیکیشن اپل واچ به همراه برنامه‌های کلاسی، راه‌اندازی پایانه‌های اپل پی (Apple Pay) و نیز ارایه پاداش‌های مخصوصی به اعضای باشگاه‌های مختلف است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH