دوربین سلفی آیفون 11 پرو مکس در جمع 10 دوربین برتر وب‌سایت DxOMark

با بررسی‌های وب‌سایت تخصصی DxOMark دوربین سلفی اسمارتفون آیفون 11 پرو مکس در جمع ده دوربین برتر قرار گرفته است. هرچند، پرچمدار جدید اپل این موقعیت را به سختی و با دریافت 9 امتیاز بیشتر از مدل قبلی خود، یعنی آیفون XS Max و یک امتیاز بیشتر از تلفن گوگل پیکسل 4 به دست آورده است.

لنز جلوی دوربین اسمارتفون‌های خانواده آیفون 11 نسبت به آیفون‌های XS بزرگ‌تر هستند. هم‌چنین، دوربین سه‌بعدی SL جدید این تلفن هنگام رندر کردن تصاویر بوکه در حالت پرتره عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد.

بررسی‌های بیشتر وب‌سایت DxOMark نشان می‌دهند که عمده‌ترین ضعف دوربین سلفی آیفون 11 پرو مکس مربوط به محیط‌های کم‌ نور است. در واقع، این تلفن بیشترین امتیاز را در این تست از دست می‌دهد.

دوربین سلفی پرچمدار جدید اپل یک دوربین خاص و منحصر به فرد است، زیرا توانایی فیلمبرداری با کیفیت 2160p و نرخ 60 فریم‌برثانیه را دارد. این دوربین در بخش فیلمبرداری آهسته نیز می‌تواند ویدیو‌ها را با کیفیت 1080p و سرعت 120 فریم‌برثانیه ضبط کند. بهره‌گیری از لرزشگیر الکترونیکی (EIS) در دوربین سلفی و تصویر‌برداری HDR هم از جمله مواردیست که باعث شد تا دوربین سلفی این گوشی با کسب 82 امتیاز در بخش ویدیو در جمع پنج دوربین برتر قرار بگیرد.

به عنوان یک نکته جهت یادآوری باید بگوییم که تلفن‌های خانواده آیفون 11 از یک سخت‌افزار مشابه برای دوربین سلفی استفاده می‌کنند و دوربین سلفی این تلفن‌ها پیشرفت چشمگیری نسبت به نسل آیفون‌های XS داشته‌اند. البته، اگر شما ملاک اصلی خرید یک تلفن را دوربین سلفی آن می‌دانید، گزینه‌هایی بهتر از تلفن‌های اپل نیز وجود دارند.

2 در مورد “دوربین سلفی آیفون 11 پرو مکس در جمع 10 دوربین برتر وب‌سایت DxOMark”

  1. من به عنوان یک غیر اپلی چنین تیتری رو انتخاب میکردم: «در رقابت دوربینهای سلفی، آیفون ۱۱ پرو مکس به سختی دهم شد»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH