مشخصات فنی موتورولا موتو جی استایلوس به بیرون درز کرد

انتظار داریم که شرکت موتورولا طی رویداد MWC 2020 در تاریخ 23 فوریه از اسمارتفون‌های جدید خود با نام موتو جی 8 (Moto G8)، موتو جی 8 پاور (Moto G8 Power) و موتو اج‌پلاس (+Moto Edge) رونمایی کند. احتمال می‌دهیم که موتورولا به عنوان زیر‌مجموعه شرکت لنوو در کنار این تلفن‌ها، هندست موتو جی استایلوس (Moto G Stylus) را نیز معرفی کند. اما امروز، مشخصات فنی موتو جی استایلوس به بیرون درز کرده‌اند. با ما در ادامه همراه باشید.

اسمارتفون جدید موتو جی استایلوس موتورولا به عنوان یک نسخه دیگر از تلفن موتو جی 8 پاور در بازار به فروش خواهد رسید. این تلفن دارای شماره مدل XT2043-4 بوده و از تراشه اسنپدراگون 665 استفاده می‌کند. سیستم‌عامل اندروید 10 وظیفه اجرای نرم‌افزار تلفن و اپلیکیشن‌ها را برعهده خواهد داشت. اسمارتفون جدید موتورولا در یک گزینه پیکربندی حافظه رم (4 گیگابایت) و دو گزینه حافظه ذخیره‌ساز داخلی (64 و 128 گیگابایت) روانه بازار می‌شود.

این گوشی دارای یک قلم است. صفحه‌نمایش 6.36 اینچی موتو جی استایلوس با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس در بدنه دستگاه قرار گرفته که یک حفره پانچ شده در گوشه سمت چپ بالای آن برای دوربین سلفی درنظر گرفته شده است.

در بخش تصویربرداری این تلفن یک لنز 25 مگاپیکسل برای دوربین سلفی وجود دارد و در بدنه پشتی هم یک مجموعه سه‌گانه دوربین با لنز‌های 48 مگاپیکسل برای دوربین اصلی، 16 مگاپیکسل برای دوربین الترا‌واید و 2 مگاپیکسل برای ماژول تصویربرداری ماکرو قرار دارد. سنسور 16 مگاپیکسلی موتو جی استایلوس همان اکشن کم تعبیه شده در تلفن موتورولا وان اکشن است که برای اولین بار برروی آن نصب شده بود.

سایر مشخصات این تلفن را بررسی می‌کنیم؛ گوشی جدید موتورولا یک سنسور اثرانگشت در پشت خود دارد. باتری 4000 میلی‌آمپر با پشتیبانی از شارژ 10 وات نیز وظیفه تامین‌ انرژی سخت‌افزار گوشی را بر عهده می‌گیرد. این تلفن بسته به منطقه جغرافیایی فروش دارای دو اسلات سیم‌کارت و NFC خواهد بود.

علاوه‌بر تمامی موارد ذکر شده، رندر جدیدی از تلفن موتو جی استایلوس به بیرون درز کرده است که نشان می‌دهد در بخش پایینی گوشی یک پورت USB-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون به همراه میکروفون اصلی، بلندگو و جایگاه قلم وجود دارد.

کمی هم درباره قلم این تلفن صحبت کنیم؛ منابع خبری رسمی و غیررسمی اذعان می‌کنند که هندست جدید موتورولا این امکان را به شما می‌دهد که در صورت خارج کردن قلم از جایگاه خود، اپلیکیشن یا میان‌بر خاصی اجرا شود.

موتورولا نیز یک نرم‌افزار با نام “Moto Note” برای تلفن جدید خود طراحی و توسعه داده است که به شما اجازه می‌دهد از انگشتان خود به عنوان یک قلم یا پاک‌کن برای نوشتن و پاک کردن آن‌ها و نقاشی‌ها استفاده کنید. با استفاده از این قابلیت می‌توانید به یادداشت‌های خود نیز واترمارک (مانند تاریخ) اضافه کنید.

هم‌چنین، با استفاده از اپلیکیشن مورد بحث می‌توان مکان قلم را نیز پیدا کرد. تاریخچه مکانی قلم از زمانی که آن را از جایگاهش خارج می‌کنید توسط دستگاه ثبت می‌شود. به علاوه، اگر قلم را پس از مدتی در جایگاهش قرار ندهید، یک نوتیفیکیشن به عنوان یادآوری برای شما ارسال می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH