اپل واچ

قابلیت سلامتی اپل واچ جان یک زن را از مرگ حتمی نجات داد!

ساعت هوشمند اپل موسوم به اپل واچ جان یک زن را نجات داد. اگر شما نیازی ندارید که برای اطلاع از پیام‌ها یا تماس‌های تلفنی از اپل واچ استفاده کنید، بهتر است که برای بهره‌گیری از توانایی‌های این ساعت به منظور تشخیص ضربان غیرطبیعی قلب ساعت اپل را برروی مچ دست خود داشته باشید. ما در این مطلب داستان زنی را برای شما بازگو می‌کنیم که جان خود را مدیون اپل واچ است.

طبق گزارش منتشر شده، رزمری استیلز، از اپل واچ خود برای ارتباط با فرزندانش به منظور مراقبت بهتر آن‌ها از او استفاده می‌کند. با این حال، ساعت هوشمند اپل بیشتر از فرزندان این زن مراقب او بوده است، زیرا ساعت کوپرتینو‌نشین‌ها تشخیص داد که ممکن است این زن در هنگام خواب دچار فیبریلاسیون دهلیزی (نامنظم شدن ضربان قلب) شود.

استیلز درباره این موضوع می‌گوید: “من برروی کاناپه دراز کشیده بودم که ساعتم به لرزه (ویبره) درآمد. وقتی به آن نگاه کردم، ساعتم اعلان فیبریلاسیون دهلیزی را نمایش می‌داد و می‌گفت که باید به پزشک مراجعه کنم.”

جزییاتی درباره مراجعه یا عدم مراجعه این زن به پزشک منتشر نشده است که امیدواریم به پزشک متخصص مراجعه کند. به هرحال، اگر هشدار ساعت هوشمند اپل برای این زن نمایش داده نمی‌شد، داستان به طور کامل عوض و سرنوشت این زن نیز جور دیگری رقم می‌خورد.

این اولین باری نیست که اپل واچ صاحبان خود را از مرگ یا یک بیماری نجات داده است. به طور قطع، آخرین باز نیز نخواهد بود. شایعات جدید نشان می‌دهند که اپل برروی یک ویژگی مرتبط با سلامت برای ساعت هوشمند خود کار می‌کند. این قابلیت به منظور تشخیص سطح گلوکز برروی ساعت هوشمند اپل توسعه داده می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH