نخستین ویدیو زنده از اسمارتفون تاشو سامسونگ گلکسی Z Flip منتشر شد

اولین ویدیو زنده از اسمارتفون تاشو سامسونگ گلکسی Z Flip منتشر شد. شرکت سامسونگ با اسمارتفون‌های سری گلکسی S20 در صدر اخبار حوزه فناوری قرار دارد. این شرکت در سه‌شنبه هفته آینده از تلفن‌های پرچمدار سری گلکسی S رونمایی خواهد کرد. علاوه‌بر این، ما انتظار داریم که کره‌ای‌ها دومین تلفن تاشو خود را با نام گلکسی Z Flip را هم معرفی کنند. تاکنون، رندر‌ها و تصاویر زنده مربوط به این تلفن به بیرون درز کرده‌اند، اما در جدیدترین خبر، اولین ویدیو زنده از تلفن تاشو جدید سامسونگ با رنگ بنفش در اختیار عموم قرار گرفته است.

در این ویدیو کوتاه 19 ثانیه‌ای که توسط بن گسکین منتشر شده، تلفن در ابتدای کار در حالت بسته قرار دارد. در این حالت یک پنل نوتیفیکیشن 1 اینچی کوچک و دوربین دوگانه 12 مگاپیکسل مشاهده می‌شود. سطح بدنه پشتی هندست گلکسی Z Flip براق است و بسته به روشنایی محیط، رنگ بدنه بین سایه‌های صورتی و بنفش تغییر می‌کند. در این ویدیو، کاربر با یک زحمت نسبی، دستگاه را با انگشت شست خود باز می‌کند. در این حالت نیز، صفحه‌نمایش 6.7 اینچی Infinity Flex بلند تلفن با نسبت ابعاد 22:9 دیده می‌شود.

تا حدی چروک‌های بخش میانی (بخش تاشونده) دستگاه قبل از بازکردن قفل تلفن مشاهده می‌شوند، اما این چین و چروک‌ها پس از باز شدن قفل سیستم و صفحه سفید رنگ به طور واضح دیده نمی‌شوند. نمی‌توان درباره این مسئله به ویدیو فوق بسنده کرد، تنها تا زمانی که گلکسی Z Flip را در دستان خود نگیریم، نمی‌توانیم با اطمینان کامل بگوییم که این بخش در استفاده‌های روزمره مقاومت خوبی خواهد داشت یا خیر. در هنگام بسته شدن تلفن نیز هیچ هم‌پوشانی در دو قسمت آن مشاهده نمی‌شود و یک فضای باز هم در کنار مکانیزم تاشونده تلفن وجود دارد. در قسمت بالا و پایین تلفن اثری از لوگو یا نوشته‌ای وجود ندارد.

گلکسی Z Flip

سامسونگ گلکسی Z Flip با شماره مدل SM-F700N در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده است. این دستگاه، 618 امتیاز در بخش تک‌هسته‌ای و 2421 امتیاز در بخش چندهسته‌ای دریافت کرده است. هندست تاشو جدید سامسونگ از تراشه اسنپدراگون 855 پلاس در کنار یک رم 8 گیگابایتی استفاده خواهد کرد که وظیفه اجرای نرم‌افزار آن نیز برعهده سیستم‌عامل اندروید 10 است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH