گلکسی بادز پلاس

اپلیکیشن رسمی گلکسی بادز پلاس سامسونگ در فروشگاه اپ استور شرکت اپل منتشر شد

فقط یک هفته تا رویداد Samsung Unpacked فاصله داریم. هندزفری‌های گلکسی بادز پلاس نیز در کنار سخت‌افزارهای جدید این شرکت طی این مراسم رونمایی خواهند شد. پیش از فرارسیدن این رویداد، اپلیکیشن رسمی گلکسی بادز بر روی فروشگاه App Store شرکت اپل مشاهده شده است.

به لطف فهرست‌نویسی iTunes، اسکرین‌شا‌ت‌های این اپلیکیشن، گلکسی بادز پلاس را در حین اتصال به یک آیفون نشان می‌دهند. کاربران آیفون 7 و بالاتر (البته در سیستم‌عامل iOS 10 و بالاتر) در حال حاضر می‌توانند این اپلیکیشن را دانلود کنند. این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد تا صدای این هندزفری‌ها را شخصی‌سازی کرده و همچنین به‌روزرسانی‌های OTA را نیز نصب کنید. یکی دیگر از موارد استفاده این اپلیکیشن، بررسی وضعیت باتری این هندزفری‌های جدید است.

گلکسی بادز پلاس

گلکسی بادز پلاس از نویز ایزولیتینگ (جداسازی نویز) و نویز ریداکشن (کاهش نویز) بهبودیافته در هنگام مکالمات بهره می‌برد. اگرچه که ظاهر سری جدید و قدیم این هندزفری‌ها شبیه به یکدیگر است، اما گلکسی بادز پلاس جدید از باتری بهبودیافته بهره برده و همچنین به لطف محفظه شارژ جدید، میزان شارژ هر کدام از اسپیکرهای آن به‌صورت جداگانه نمایش داده می‌شود.

علاوه بر گلکسی بادز پلاس جدید، انتظار می‌رود که سامسونگ سری جدید گلکسی اس 20 (با قیمت پایه 800 پوندی) و گوشی تاشونده گلکسی زد فلیپ را نیز رونمایی کند. طبق خبرهای رسیده، شاید در این رویداد بتوانیم اطلاعات بیشتری را درباره بلندگوهای Samsung Galaxy Home Mini که مبتنی بر دستیار صوتی Bixby هستند، به دست آوریم. تمامی موارد یادشده در رویداد Samsung Unpacked در مورخه 22 بهمن‌ماه (11 فوریه) در شهر سان فرانسیسکو در معرض دید قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH