ال‌جی و ZTE به‌دلیل شیوع ویروس کرونا در رویداد MWC 2020 شرکت نمی‌کنند

شیوع ویروس کرونا، شرکت‌های تولیدکننده محصولات در داخل چین را تحت تاثیر قرار داده است، اما با افزایش تعداد مبتلایان به این بیماری، احتمالا شاهد مشکلات بیشتری در دنیای موبایل نیز خواهیم بود.

امروز شرکت‌های ال‌جی و ZTE اعلام کردند که تصمیم دارند در کنگره جهانی موبایل (MWC) که اواخر این ماه در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می‌گردد، شرکت نکنند.

سخنگوی ZTE به وب‌سایت ورج گفت که این شرکت، به‌خاطر شیوع ویروس کرونا و همچنین مشکلات به‌وجود آمده در صدور ویزا و انجام پروازها، کنفرانس مطبوعاتی خود را در MWC لغو می‌کند.

همچنین با توجه به ترس و وحشتی که سایر مردم دنیا به‌خاطر این بیماری از چینی‌ها پیدا کرده‌اند ZTE گفته که نمی‌خواهد در این شرایط باعث نگرانی و ناراحتی مردم گردد.

از طرف دیگر، ال‌جی بیانیه‌ای را منتشر کرده و توضیح داده است که تصمیم گرفته به‌منظور حفظ سلامت کارکنان، شرکا و مشتریان خود از شرکت در MWC انصراف دهد.

طبق بیانیه ال‌جی، با توجه به محدودتر شدن پروازهای بین‌المللی در اثر شیوع ویروس کرونا، این تصمیم برای راحتی صدها کارمند شرکت گرفته شده است.

ال‌جی در ادامه بیانیه اطمینان داده که به جای شرکت در MWC، رویدادهای مجزایی را در آینده نزدیک برای معرفی محصولات موبایلی امسال خود برگزار خواهد کرد.

در این بین، سازمان GSM که برگزارکننده MWC است با انتشار بیانیه‌ای گفته که شیوع ویروس کرونا کمترین تاثیر را بر روی این رویداد داشته است. البته باید ذکر کنیم که این بیانیه قبل از انصراف ال‌جی و ZTE منتشر شده بود. نمایشگاه MWC 2020 ظاهرا قرار است مطابق برنامه‌ریزی‌ها برگزار گردد و سازمان GSM امکانات زیادی را برای کمک به کاهش گسترش ویروس کرونا فراهم کرده است.

1 در مورد “ال‌جی و ZTE به‌دلیل شیوع ویروس کرونا در رویداد MWC 2020 شرکت نمی‌کنند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH