سری گوگل پیکسل 4a احتمالا دو مدل 5G و یک مدل پایه 4G خواهد داشت

توسعه‌دهندگان XDA تایید کردند که گوشی گوگل پیکسل 4a استاندارد، با اسم رمز “Starfish”، مجهز به چیپست اسنپ‌دراگون 730 خواهد بود. بدین‌ترتیب، در رابطه با اینکه آیا میان‌رده‌های بعدی گوگل، از فناوری 5G پشتیبانی خواهند کرد یا نه، تنها می‌توان به سایر اسم‌رمزها امیدوار بود.

گوگل اخیرا اعلام نمود که کنفرانس I/O خود را در تاریخ 14-12 ماه مه برگزار خواهد کرد. بنابراین اگر بخواهیم روال سال گذشته را ملاک قرار دهیم، احتمالا شاهد معرفی و عرضه مدل‌های پیکسل 4 و پیکسل 4a XL در این تاریخ‌ها خواهیم بود.

این گوشی‌ها، پیش‌ازاین، با اسامی ماهی در رشته‌کدها لو رفته‌اند، اما حالا بررسی ورژن 7.3 اپلیکیشن دوربین گوگل توسط توسعه‌دهندگان XDA، این اطمینان‌خاطر را دوباره به ما می‌دهد که اسم‌رمزهای “sunfish” ،”redfin” و “bramble”، همگی اشاره به مدل‌های پیکسل 4a دارند.

دلیل این اطمینان‌خاطر هم آن است که در داخل کدهای ورژن جدید، یک رشته شامل عبارت “pixel_20_mid_range” کشف‌ شده که کار حدس زدن را بسیار راحت‌تر می‌کند.

یک دلیل حتی بهتر اینکه، اسامی چیپست‌هایی که کار پردازش مدل‌های 2020 پیکسل‌ را بر عهده خواهند داشت نیز در بین رشته‌کدها یافت شده‌اند. گوشی “Sunfish”، با پلت‌فرم “sm7150” یا اسنپ‌دراگون 730 ساخته خواهد شد؛ بنابراین می‌توان حدس زد که این دستگاه اشاره به یک مدل پیکسل 4a بدون فناوری 5G دارد.

از طرف دیگر، مدل‌های “Redfin” و “bramble”، از چیپست میان‌رده اسنپ‌دراگون 765 و نخستین چیپ مودم 5G کوالکام بهره خواهند برد، بنابراین این مدل‌ها ممکن است به یک پیکسل 4a با اتصال 5G و همچنین یک پیکسل 4a XL اشاره داشته باشند.

سال گذشته، قبل از معرفی پیکسل 3a، اطلاعات و رندرهای فراوانی درباره آن لو رفته بود و ما هم‌اکنون رندرهای CAD پیکسل 4a را در اختیار داریم. بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که با نزدیک‌تر شدن به تاریخ معرفی گوشی‌های جدید، شاهد افشای جزییات بیشتری درباره آن‌ها خواهیم بود و مشخص خواهد شد که کدامیک از مدل‌ها از اتصال 5G پشتیبانی می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH