بسته اینترنتی ایرانسل به مناسبت روز زن ارایه شد: با قیمت مقرون به‌صرفه؟!

ایرانسل به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س)، روز زن و روز مادر، بسته اینترنت همراه ویژه سه گیگابایتی با قیمت مقرون به صرفه ارائه کرد.

این بسته با هدف گرامی‌داشت روز مادر، با شعار «مادر، معلم خوبی‌ها» ارائه شده و از بامداد ۲۶ بهمن ماه ۱۳۹۸ و همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، با قیمت مقرون به صرفه ۹هزار تومان، در دسترس مشترکان اینترنت همراه ایرانسل قرار گرفته است.

بسته ویژه روز زن، از طریق بخش پیشنهادها در «اپلیکیشن ایرانسل من» و یا شماره‌گیری کد دستوری #۵* در دسترس است و مشترکان ایرانسل صرف نظر از زمان فعال‌سازی، می‌توانند تا پایان روز ۲ اسفند از این بسته استفاده کنند.

البته در ارتباط با این بسته بایستی به این نکته هم توجه کرد که در حال حاضر، می‌توان بسته ۵ گیگابایتی ۷ روزه را با قیمت ۱۸ هزار تومان از ایرانسل خریداری کرد و قاعدتا یک بسته ۳ گیگابایتی با قیمت ۹ هزار تومان، آن چنان هم ویژه و خاص محسوب نمی‌شود و صرفا چند درصدی ارزان‌تر بوده که با توجه به منقضی شدن آن در روز ۲ اسفند، در صورتی‌که دیرتر این بسته را فعال کنید، رسما گزینه مقرون به‌صرفه بودنش را نیز از دست خواهد داد!

2 در مورد “بسته اینترنتی ایرانسل به مناسبت روز زن ارایه شد: با قیمت مقرون به‌صرفه؟!”

  1. خیلی ولخرجی کرده ایرانسل ! نسبت به بسته ۵ گیگش فقط ۵۰۰ مگ بیشتر داره تازه اگه یکی دیرتر فعال کنه که گرونترم براش میفته ! نکشی ما رو ایرانسل !

    10

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH