تصویری از رندر گوشی گوگل پیکسل 5 با چینش خاص دوربین‌ها منتشر شد

اخبار جدیدی در رابطه با تلفن‌های گوگل پیکسل 5 به بیرون درز کرده است. در ماه‌های گذشته اخبار، شایعات و نشت‌هایی درباره اسمارتفون میان‌رده جدید شرکت گوگل، یعنی پیکسل 4a منتشر شده بود. شاید صحبت کردن درباره اسمارتفون جدید گوگل پیکسل 5 زود باشد، اما خبرهایی هم درباره این تلفن به بیرون درز کرده است که ما در ادامه آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

ما به تصویری که ادعا می‌شود مرتبط به گوگل پیکسل 5 XL است نگاهی انداخته و آن را بررسی می‌کنیم. جان پروسر، یک یوتیوبر معروف در حوزه فناوری، رندر تلفن پرچمدار جدید گوگل پیکسل 5 XL را در ویدیو هفتگی خود کرده است. (از دقیقه 4:34 ویدیو)

در این ویدیو یک رندر CAD از تلفن جدید گوگل به نمایش درآمد که به شکل یک رندر سه‌بعدی مشاهده می‌شود. پروسر قبلا از انتشار یافته‌های خود می‌خواهد مطمئن شود که منابع منتشر کننده فیلم معتبر هستند.

این فرد خاطرنشان کرد که این رندر یکی از سه رندر آزمایشی تلفن جدید گوگل است. یعنی احتمال دارد که این رند متعلق به گوگل پیکسل 5 باشد و یا حتی نباشد. در دو رندر قبلی، چینش دوربین‌ها و محل قرارگیری آن‌ها همانند اسمارتفون گوگل پیکسل 4 است. رندر جدید نیز فقط نمای پشتی دستگاه را به ما نشان می‌دهد. البته، همین زاویه دید، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد!

گوگل پیکسل 5

این رندر از طراحی کاملا منحصر به فردی برخوردار است. طبق گزارشات منتشر شده، این تلفن از همان طراحی در طرفین و یک شیشه در پشت استفاده خواهد کرد. باتوجه به این که شرکت‌هایی مثل اپل و سامسونگ (به عنوان رقبای یزرگ گوگل) از طراحی‌های نسبتا یکسانی (مربع و مستطیل) برای چینش دوربین تلفن‌های خود بهره می‌گیرند، ایده گوگل یک ایده ناب به نظر می‌آید.

اما درباره چینش دوربین تلفن گوگل پیکسل 5 (یا پیکسل 5 XL) باید بگوییم که تاکنون سه رندر مختلف از این اسمارتفون منتشر شده است. انتظار می‌رود یکی از آن‌ها که یک دوربین در بخش میانی محل قرارگیری لنز‌ها وجود دارد، موثق‌تر باشد. ما احتمال می‌دهیم که این دوربین دارای یک سنسور التراواید است. یکی از بزرگ‌ترین انتقادات نسبت به تلفن پرچمدار پیکسل 4، عدم وجود ماژول التراواید بود. همین مسئله باعث شد که شرکتی مثل اپل با معرفی آیفون 11 با قیمت 699 دلار بتواند هم‌وطن رقیبش را از میدان خارج کند.

هیچ تصویری از نمای جلویی تلفن جدید گوگل منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد که قابلیت Motion Sense دوباره در بدنه این تلفن قرار بگیرد. امیدواریم که گوگل نیز این قابلیت سخت‌افزاری را یک فضای حاشیه‌ای کوچک‌تر تعبیه کرده و ویژگی‌های جدیدی را به آن اضافه کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH