در جوار بارگاه مقدس رضوی با ارزان ترین نرخ اقامت کنید!

مشهد با ۳۵۱ کیلومترمربع مساحت به عنوان دومین شهر پهناور ایران پس از تهران، پایتخت کشور در زمان افشاریان بوده است. شهری که به واسطه حرم امام رضا (ع)، هشتمین امام مذهب شیعه، سالانه پذیرای بیش از ۲۷ میلیون زائر از داخل و دو میلیون زائر از خارج کشور است. اقتصاد این شهر متکی به گردشگری مذهبی با تمرکز بر حرم امام رضا (ع) است و مراکز بزرگ گردشگری، بازارهای مختلف و مراکز تفریحی جلوۀ خاصی به آن بخشیده اند.

ما در این مطلب قصد داریم به صورت اجمالی چند هتل اقتصادی یا مقرون به صرفه در مشهد که در نزدیکی حرم امام رضا (ع) قرار دارند را به شما معرفی کنیم.

شاید بپرسید هتل اقتصادی یا مقرون به صرفه چیست؟! این دسته از هتل ها اغلب به برخی از امکانات هتل های گران قیمت 4 و 5 ستاره مجهز شدند و آن را باقیمتی مناسب در اختیار مسافر قرار می دهند. ازاین رو یک هتل مقرون به صرفه محسوب می شوند. در این بررسی ملاک ما معرفی هتل هایی باکمترین قیمت اقتصادی و نزدیک ترین فاصله به حرم امام رضا (ع) است. پس با ما همراه باشید.

چه طور به مشهد بریم؟

برای رزرو هتل های مشهد راه های مختلفی در پیش دارید. می توانید از قطار استفاده کنید. می توانید از طریق آژانس های معتبر، بلیط هواپیما مشهد را رزرو کنید و یا اینکه با کمترین هزینه به صورت زمینی و از طریق اتوبوس به سمت مشهد حرکت کنید. اگر هم وسیلۀ نقلیۀ شخصی دارید، نیازی به موارد فوق ندارید.

خود شهر مشهد نیز دارای سیستم حمل ونقل عمومی بسیار مناسبی است که شامل تاکسی رانی، شرکت واحد اتوبوس رانی و شرکت های خصوصی، تاکسی تلفنی ها، مینی بوس ها و خطوط مترو است. خطوط مترو این شهر در تاریخ ۲ اسفند سال ۱۳۸۹ به بهره برداری رسیده و با 4 خط فعال برای رفت وآمد به نقاط مختلف مشهد در دسترس هستند.

هتل های اقتصادی نزدیک به حرم امام رضا (ع)

در این بخش تلاش کردیم 10 مورد از بهترین هتل های 3 و 4 ستاره شهر مشهد را بر اساس دو فاکتور قیمت مناسب و فاصله کم تا حرم امام رضا (ع) را معرفی کنیم.

هتل ارس مشهد

این هتل در نزدیکی مجتمع تجاری پروما واقع شده و بیشتر مناسب افرادی است که برای انجام امور بانکی و اداری راهی مشهد شده اند. از نظر موقعیت مکانی کمتر از 30 دقیقه با ماشین تا حرم امام رضا (ع) فاصله دارد و با توجه به امکاناتش، برای برگزاری مراسم های رسمی، اجلاس ها و … مناسب است.

هتل میامی مشهد

هتلی است تقریباً نوساز با 39 اتاق در 5 طبقه که کمتر از 10 دقیقه با ماشین تا حرم امام رضا (ع) فاصله دارد. با انتخاب هتل میامی می توانید با کمترین هزینه، بیشترین بهره وری را بدست می آورید.

هتل زیتون مشهد

این هتل آخرین بار سال 1396 بازسازی شده و تا حرم امام رضا (ع) با ماشین کمتر از 10 دقیقه فاصله دارد. با رزرو این هتل دسترسی مناسبی به جاذبه های گردشگری مشهد پیدا می کنید.

هتل فرهنگ و هنر مشهد

این هتل 6 طبقه تا حرم امام رضا (ع) با ماشین حدود 10 دقیقه فاصله دارد و به واسطه امکانات مناسبی که دارید، یکی از انتخاب های اقتصادی برای برگزاری انواع مراسم های رسمی و اداری است.

هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ در قدیمی ترین و معروف ترین خیابان مشهد واقع است و تا مراکز تجاری، درمانی، تفریحی و دفاتر هواپیمایی خارجی مثل ترکیش ایرویز، گلف ایر و قطر ایرویز فاصلۀ کمی دارد لازم به ذکز است که بگوییم این هتل از نظر موقعیت مکانی تا حرم امام رضا (ع) حدود 20 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

هتل آرامیس مشهد

این هتل 6 طبقه فاصلۀ کمی تا مراکز خرید برج آلتون و زیست خاور دارد و از نظر موقعیت مکانی با ماشین در کمتر از 10 دقیقه می توانید به حرم امام رضا (ع) برسید.

هتل خانه سبز مشهد

دیگر هتلی که در لیست اقتصادی ترین هتل های شهر مشهد قرار می گیرد، هتل خانه سبز مشهد است. این هتل 10 طبقه، آخرین بار سال 1392 بازسازی شده و با ماشین کمتر از 10 دقیقه تا حرم امام رضا (ع) فاصله دارد. از سرویس رایگان رفت وبرگشت به حرم پشتیبانی می کند و دارای انواع واحدهای اقامتی مختلف است.

هتل میثاق مشهد

هتل میثاق فاصلۀ زیادی تا حرم امام رضا (ع) دارد. اما به دلیل مقرون به صرفه بودنش در لیست ما قرارگرفته است. با وجود چهار ستاره بودنش، می توانید یک اتاق دو تخته را با قیمتی حدود 300.000 تومان رزرو کنید. علاوه بر این ها، از نظر موقعیت جغرافیایی در ارتفاعات مشهد واقع شده و دارای فضایی سرسبز و چشم اندازی زیباست. امکاناتی مجلل، تجهیزات مدرن ورزشی و امکانات لازم برای برگزاری همایش ها، مراسم و دور همی های مختلف، این هتل چهار ستاره را به یک انتخاب مقرون به صرفه تبدیل کرده است.

هتل ثامن ۱ مشهد

هتل چهار ستاره ثامن 1 مشهد نیز از دیگر هتل های مقرون به صرفه شهر مشهد است که البته همچون هتل میثاق حدود 40 دقیقه تا حرم امام رضا (ع) فاصله دارد. اما به دلیل امکانات، ویژگی ها و اتاق های مقرون به صرفه اش در لیست ما قرارگرفته است. هتل ثامن 1 در منطقۀ خوش آب و هوا و ییلاقی وکیل آباد احداث شده و به نقاط مختلف شهر دسترسی مناسبی دارد.

هتل کارن مشهد

آخرین هتل لیست ما، هتل 3 ستاره و تازه تأسیس کارن است. با اقامت در این هتل می توانید با ماشین کمتر از 10 دقیقه به حرم امام رضا (ع) برسید. برای خرید سوغاتی هم می توانید از بازار رضا استفاده کنید که در چند قدمی حرم واقع شده است.

اگر برای سفر به مشهد مقدس دارای محدودیت بودجه هستید و نمی دانید بین تور مشهد مقدس، پرواز با هواپیما و هتل و انتخاب نوع قطار و … کدامیک بهتر است، می توانید از پشتیبانی 24 ساعته ما بهره مند شوید و سفر خوب و خوشی را تجربه کنید.

منبع: eligasht.com
اطلاعات تماس الی گشت:
تلفن: 0218540
ایمیل: info@eligasht.com
آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH