همه چیز درباره کاخ متحرک در ریل های ایران!

سفر با قطار می تواند آن قدر راحت و آسان باشد که دیگر تبدیل به طرفدار دو آتشه سفر با آن به هرجایی که امکانش وجود دارد، شوید. کافی است که تنها برای یک بار، بلیط قطار یکی از مجلل ترین وسیله های ریلی ایران را خریداری کرده و طعم سفر با آن را بچشید. قطار ۵ ستاره فدک دقیقا همان وسیله ای هست که قرار است چنین تجربه ای را به شما بدهد. ما امروز در این مقاله می خواهیم تا همه چیز را درباره قطار 5 ستاره فدک برای شما بگوییم. پس اگر قصد سفر با قطار را دارید، با ما همراه باشید.

همه چیز درباره قطار 5 ستاره فدک

قطار 5 ستاره فدک، یکی از بهترین وسیله های حمل و نقلی است که شرکت فدک آن را وارد خطوط حمل و نقل کشوری کرده است. بیشترین عامل معروف شدن قطار 5 ستاره فدک و تمایل مسافرین برای خرید بلیط قطار آن از بهترین و معتبرترین شرکت های خدمات مسافرتی، ارائه خدمات فوق العاده و در سطح بالایی از استاندارد به مسافران خود است. این قطار، 200 کیلومتر بر ساعت سرعت دارد و در داخل آن، بهترین و مجهزترین وسایل تزئینی مخصوص قطار برای به وجود آوردن شرایط ایده آل برای مسافران تعبیه شده است.

شاید جالب باشد در این مورد بدانید که سطح تجهیزات و ارائه خدمات در این قطار دقیقا در سطحی برابر با بهترین خدمات هواپیمایی است و برای مسافران خود، تجربه ای فوق العاده را به وجود می آورد.

این قطار در مسیرهای ریلی تهران مشهد و بالعکس، قم مشهد و بالعکس، زنجان مشهد و بالعکس، کرج مشهد و بالعکس و مسیر تهران اهواز و بالعکس فعال است.

این قطار به قدری خاص است که مسافرانی که بلیط قطار فدک را می خرند در همان بدو ورود از گیت های خاص و اختصاصی استفاده می کنند. زیرا این تمهیدی بوده که از طرف شرکت فدک برای جلوگیری از اتلاف وقت مسافرانش و ایستادن در صف های طولانی کنترل بلیط به وجود آمده است.

مهمانداران قطار هم به منظور خوشامدگویی به مسافران خود، در کنار درب ورودی قطار ایستاده اند و از مسافران استقبال می کنند. همچنین از مسافران به محض ورود به قطار توسط نوشیدنی های مختلف پذیرایی می شود و در صورتی که مسافر درخواست نماید به او هدفون و یا روزنامه داده می شود.

راستی! پیشنهاد می کنیم تا در هنکام خرید بلیط قطار 5 ستاره فدک، غذای خود را سفارش دهید تا در طول سفرتان نگران غذای خود نباشید.

پیشنهاد می کنیم تا برای خرید بلیط قطار 5 ستاره فدک یکی از معتبرترین شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری ایران را انتخاب کنید تا هم بلیط خود را با بهترین قیمت خریداری کنید و هم علاوه بر خدمات قطار از خدمات مجموعه ای که بلیط را از آن ها خریداری کرده اید همچون پشتیبانی شبانه روزی در تمامی روزهای هفته حتی در روزهای تعطیل نیز برخوردار شوید.

خدمات مخصوص قطار 5 ستاره فدک

  • در این قطار برای رفاه حال مسافران و حذف صداهای اضافه، از عایق های صوتی و حرارتی مختلف استفاده شده است.
  • در فصول مختلف مسافران می توانند تا دمای داخل کوپه خود را بین 22 تا 26 درجه سانتیگراد تنظیم کنند.
  • در این قطار می توانید تا از سیستم ایترنت پر سرعت Wifi استفاده نمایید.
  • تمامی پرسنل این قطار آموزش دیده و حرفه ای هستند.
  • از مسافرانی که بلیط قطار فدک را خریداری کرده و مسافر آن هستند، با فرش قرمز استقبال می شود.
  • برای رفاه و آسایش حال مسافران، به آن ها حوله مرطوب، بالشت و روانداز یک بار مصرف داده خواهد شد.
  • برای مسافرینی که دارای محدودیت های جسمی و حرکتی هستند، امکانات مناسبی همچون ویلچر در نظر گرفته شده است.
  • برای مسافرانی که با کودک زیر 2 سال خود سفر می کنند نیز گهواره در نظر گرفته می شود.
  • در این قطار برای مسافران؛ صبحانه، ناهار، شام، عصرانه و پیش غذا در نظر گرفته شده است.
  • در قطار 5 ستاره فدک، غذاها در ظروف چینی سرو می شوند.

جالب است بدانید که غذاهایی که در این قطار سرو می شود توسط یک آشپز اتریشی ایرانی تهیه می شود و در کل، خدمات غذایی قطار فدک را شرکت Donhauser که اتریشی است و یکی از بزرگ ترین کترینگ های ریلی در آسیا است، تامین می نماید.

  • انواع نوشیدنی های سرد و گرم در طول سفر در اختیار مسافران قرار می گیرد.
  • برای درخواست از پرسنل قطار فدک تنها کافیست که دکمه ای که درون کوپه شما قرار گرفته را فشار دهید و درخواستتان را به آن ها بگویید.
  • مهمان داران این قطار علاوه بر زبان فارسی به زبان های عربی و انگلیسی هم تسلط دارند.

چرا با قطار 5 ستاره فدک سفر کنیم؟

شرکت فدک برای راه انداختن انقلابی در صنعت ریلی ایران، در سال 1394 اقدام به راه اندازی سری قطارهای مجلل و لوکس فدک نمود. بلیط قطار فدک ابتدا تنها برای مسافران تهران مشهد و بالعکس فروخته می شد اما، پس از مدتی این قطار دیگر مسیرها را هم تحت پوشش خود قرار داد.

در این قطار با به کارگیری افراد توانمند و با داشتن مدیریت ریسک، دانش فنی و ایمنی بالا، رسیدگی به شکایات و نیازها و همچنین انطباق واگن های قطار با سلامت محیط زیست از مهم ترین دلایلی است که مسافران ترجیح می دهند تا با این قطار سفر کنند.

در این مقاله، قطار 5 ستاره فدک که به عنوان مجلل ترین قطار ایران معروف شده است را برایتان مورد بحث و بررسی قرار دادیم. توصیه می کنیم که اگر مسافر هستید و می خواهید با قطار در مسیرهایی که این قطار آن را پوشش می دهد، سفر کنید، حتما بلیط قطار خود را از یکی از معتبرترین شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری ایران بخرید تا سفر خوب شما، تضمین شده باشد.

منبع: eligasht.com
اطلاعات تماس الی گشت:
تلفن: 0218540
ایمیل: info@eligasht.com
آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

1 در مورد “همه چیز درباره کاخ متحرک در ریل های ایران!”

  1. مادرم با برادرم با بهترین قطار فدک از مشهد اومدن کرج. تنها چیزی که خوب بود، هندزفری خوبی داشت.بهترین قطار به نظر من فقط رجا.حداقل پول زیاد نمیگیره بعد بری توی قطار امکانات افتضاح بده بهت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH