جدیدترین اطلاعات و تصاویر منتشر شده از آیفون 9

به تازگی ویدیوی زنده‌ای از یک ”آیفون مقرون‌به‌صرفه“ منتشر شده که ممکن است مربوط به آیفون 9 (آیفون SE2) باشد. این گوشی از یک طراحی قدیمی با حاشیه‌های ضخیم و یک دکمه هوم فیزیکی بهره خواهد برد.

البته به سختی می‌توان صحت این ویدیو را تایید کرد. گوشی داخل ویدیو، مثل مدل‌های آیفون 4 تا 5s دارای لبه‌های مربع‌شکل است که با رندرهای قبل آن همخوانی ندارد. با این‌حال، حاشیه‌های ضخیم بالا و پایین نمایشگر و تک دوربین پشت آن، با رندرها مطابقت دارد.

درباره مشخصات آیفون 9/SE2 باید بگوییم که این گوشی به جدیدترین چیپست A13 اپل مجهز خواهد بود و از این بابت امکان رقابت با گوشی‌های رده‌بالای اندرویدی 2020 را خواهد داشت. نمایشگر گوشی، یک پنل ۴.۷ اینچی (بزرگ‌تر از صفحه‌نمایش ۴ اینچی آیفون SE اصلی) است که در مقایسه با استانداردهای سال 2020، کوچک است. همچنین باید اشاره کنیم که این گوشی احتمالا دارای جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری نخواهد بود.

رنگ سبز جدید آیفون 9/SE2، با یکی از رنگ‌های آیفون 11 مطابقت دارد. در زیر، رندرهای دیگری از این گوشی را در رنگ‌های احتمالی آن مشاهده می‌کنید.

انتظار می‌رود که آیفون 9، به خاطر شیوع ویروس کرونا، در اواخر ماه مارس و چند هفته دیرتر از برنامه زمانی اولیه رونمایی شود.

4 در مورد “جدیدترین اطلاعات و تصاویر منتشر شده از آیفون 9”

  1. کی گفته دوربین ایفون بده؟
    دوربین آیفون 8با پرچمداران برند های هوآوی سامسونگ و برتره
    کدوم گوشی قابلیت siri رو داره

  2. متاسفم برای کسایی که اشغالهای سامسونگ رو به ایفون ترجیح میدن احتمالا علاقه ای به تکنولوژی ندارن

  3. خدایی بعضی ها چطور دلشان میاد واسه همچین گوشی هایی که طراحیش مال پنج شش سال قبله پولشان را هدر بدهند… واقعا راز موفقیت اپل برای خیلی ها من جمله خود من شگفت آور است که چطور گوشی های گرانقیمت اما نه چندان خوب و از لحاظ مشخصات و طراحی و دوربین کاملا متوسط هست را، آنطور میفروشد!!!!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH